avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Pot functiona ca SRL Cabinet Veterinar, pana primesc ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Pot functiona ca SRL Cabinet Veterinar, pana primesc certificatul de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Veterinare?

Buna ziua. Sunt medic veterinar, am spatiu pentru cabinet, am achizitionat instrumentarul si mobilierul obligatorii, am obtinut certificatul de la Registrul Comertului pentru SRL veterinar, cu servicii veterinare-cod CAEN si am depus dosarul pentru a obtine si certificatul de inregistrare in Registrul unic al cabinetelor veterinare. Teoretic, ar trebui sa vina comisia in 10 zile. Practic, mi s-a spus de la Colegiul Medicilor sa functionez asa, ca nu se stie daca se gaseste comisie disponibila chiar atat de repede. Un coleg a zis ca lui nu i-a venit comisia pentru validarea cabinetului, desi asteapta de doua luni, si el a deschis si functioneaza asa. Altul a zis ca asa era legislatia veche, daca depuneai dosarul pentru inregistrare in RUCV, puteai deschide cabinetul, chiar daca nu aveai certificatul inca, dar acum e riscant..
Pot avea probleme daca functionez ca SRL-cabinet veterinar doar cu certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului? Daca am casa de marcat, bat bonuri, platesc impozit, tot trebuie sa tin cabinetul inchis pana va veni comisia de la Colegiul Medicilor Veterinari?:((
Am citit Legea 160 din 1998 actualizata si nu sunt deloc lamurita. Pot deschide cabinetul sau voi avea mari probleme? Am mai citit niste OG-uri despre obtinerea de certificate RUCV, dar nu gasesc nimic legat de interdictia sau dreptul de a functiona pana la obtinerea lui. Va rog, puteti face niste precizari din legislatia actuala?
Ultima modificare: Luni, 7 Martie 2016
Theodora_MV, utilizator

Alte discuții în legătură