Problemele încep în :
2013 prima jumătate a lunii iulie.
Datorită unui defect iremediabil a echipamentului decid rezilierea contractului servicii internet ( sunt persoană fizica , perioadă nedeterminată a contractului încheiat cu o firmă locala) prin depunerea unei cereri la casierie.
În august achit.
În octombrie firmă locală este preluată de o firmă națională ( clienții nu sunt anunțați, personal fiind în continuare client cu serviciul de televiziune).
În noiembrie am fost anunțat , printr-un mesaj sms ca am restanțe de 150 lei aferent a trei luni serviciul de internet. Merg la casierie sunt îndrumat să contactez serviciul relații clienți din cadrul callcenter-lui, aici sunt informat ca nu au primit cerere de reziliere, îi informez ca nu au cum să primească din moment ce eu am reziliat anterior datei la care au preluat, sunt trimis la caserie, aici mi-se promite rezolvarea.
Urmează achitarea lună de lună a serviciului tv și întrebarea "sa rezolvat acea situație?" de fiecare data același raspuns " da sigur, stați liniștit"
:(
2014 : Sa creat al doilea ghișeu de caserie, în una din luni urmând să achit ca deobicei sunt întrebat ce achit lună curentă sau 150lei :OO
Urmează același șir de evenimente contactez relații clienți sunt trimis la caserie...
În urma unei verificări a arhivei de e-mailuri se găsește un răspuns din lună noiembrie 2013, de la un reprezentant (nu știu al cărei firme cea locală sau națională) care i-si asuma rezolvarea cazului, dar nu se găsește cererea de rezilierea care a fost trimisă pe e-mail.
Tot în 2014 primesc un plic de la un birou de avocatură local sunt invitat să achit sumă restanță într-un interval de timp în caz contrar voi achita și o taxă în valoare de 1000 lei mediind precizat nimic de instanță sau executare, nu m-am putut abține și am contactat telefonic acel avocat care nu cunoștea cazul meu dar insista și spunea în mod repetat "dacă nu ăți respectat datele contractuale".
2015 sunt informat de o firmă de recuperări despre faptul ca am fost preluat de către dumnealor și mă invita să achit acea sumă.
Mai pot face ceva în acest caz. Din 2014 am știut ca aici se va ajunge cu toate ca prima caserita și la oră actuală confirma verbal ca a primit și a transmis cererea.
Credeti ar mai putea fi făcut ceva pentru remedierea problemei nefiind nevoie să achit acea " restanță"