LIVE, ACUM Reges-Online: Operațiuni esențiale și situații speciale. Ghid practic pentru o gestionare corectă și eficientă a registrului Accesează live evenimentul
Am un pfa cu activitate "Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea",cod CAEN 7112.
Pana acum aveam contract de comodat intre mine pfa,in calitate de comodatar, pe de o parte si sotia si eu,pe de alta parte ca proprietari,in calitate de comodanti.
Prin contract s-a dat cu titlu de comodat una camera cu destinatie birou.
obligatiile comodatoarei-pfa:sa suporte cheltuielile de folosinta,reparatii si imbunatatiri ale spatiului primit in urm.procente:25%-intretinere,30%-energie electrica,25%-gaze,50%-telefon fix,25%-apa rece.
Cum se procedeaza de acum incolo?
Trebuie sa declar distinct suprafata utila din apartament pe care o iau in comodat, sau o camera intreaga?
Pot declara ca suprafata pe care o iau in comodat este doar suprafata biroului si a scaunului pe care stau(cca.2.00mp),pentru ca lucrez numai cu calculatorul si imprimanta si nu imi vin clienti acasa?
Sunt obligat sa declar neaparat un sediu?
Daca da,pot apela la o firma sa le platesc o chirie(pe baza de contract) modica si sa lucrez la sediul acesteia si sa declar acel sediu al pfa-ului?Este drept ca in aceste conditii nu mai pot inregistra cheltuieli cu utilitatile.
Va multumesc pentru raspunsuri,dar cred ca problemele puse sunt de foarte larg interes.