avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1053 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamație Altex
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamație Altex

Bună ziua, am comandat un produs la altex în data de 12.01.2016, cu plata prin op.L-am plătit în aceeași zi, am primit confirmarea că s-a înregistrat plata. Pe data de 16.01.2016 primesc un e-mail în care spun că le pare rău dar produsul comandat nu mai este disponibil în stoc și că v-a reveni cineva pentru a comunica o alternativă. Bineînțeles că nu a revenit nimeni, am sunat eu de 3 ori la ei, la fel mi s-a spus că v-a reveni cineva, le-am făcut sesizare online, nimic. Astăzi i-am sunat și le-am spus că o să mă sesizez la ANPC, la fel mi-au spus că v-a reveni cineva. Ce mă sfătuiți să fac în această situație?
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:54, 26 Ianuarie 2016
Ati discutat despre restituirea banilor sau asteptati oferta pentru alt produs?
Conteaza ce doriti, daca n-ati cerut banii inca nu prea aveti ce reclama.

Da, le-am precizat acest lucru , ca vreau banii inapoi
Cand le-ati spus? Daca azi a fost a doua - a treia oara reclamati-i.
Aveti aici formularul:
[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Am comandat online niște grinzi și le-am plătit în avans, iar acum nu mai pot lua legătura cu firma. cum îmi pot recupera banii? NihilSineLinea NihilSineLinea Buna ziua. Am comandat in data de 26 august online niste grinzi de la un depozit de materiale de constructie online. Am fost contactata de ei sa confirm ... (vezi toată discuția)
Practici comerciale incorecte – anulare după confirmare, reapariție produs la preţ mai mare exemplu1000 exemplu1000 Am achiziționat online un produs, plătit cu cardul, cu mențiunea „în stoc furnizor, livrare 3–4 zile”. Comanda mi-a fost confirmată. După 4 zile, ... (vezi toată discuția)