Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua, am comandat un produs la altex în data de 12.01.2016, cu plata prin op.L-am plătit în aceeași zi, am primit confirmarea că s-a înregistrat plata. Pe data de 16.01.2016 primesc un e-mail în care spun că le pare rău dar produsul comandat nu mai este disponibil în stoc și că v-a reveni cineva pentru a comunica o alternativă. Bineînțeles că nu a revenit nimeni, am sunat eu de 3 ori la ei, la fel mi s-a spus că v-a reveni cineva, le-am făcut sesizare online, nimic. Astăzi i-am sunat și le-am spus că o să mă sesizez la ANPC, la fel mi-au spus că v-a reveni cineva. Ce mă sfătuiți să fac în această situație?
Ati discutat despre restituirea banilor sau asteptati oferta pentru alt produs?
Conteaza ce doriti, daca n-ati cerut banii inca nu prea aveti ce reclama.