Buna ziua. Am comandat in data de 26 august online niste grinzi de la un depozit de materiale de constructie online. Am fost contactata de ei sa confirm comanda si sa imi spuna ca acel tip de grinzi poate fi adus doar pe comanda speciala. Iar pentru comenzile speciale se plateste produsul in avans caci asa este politica firmei lor.
Am acceptat sa le platesc deoarece nici nu am banuit ca voi fi inselata. Am facut transferul bancar iar ei au zis ca va dura cam 2-3zile sa le intre banii si 5zile sa imi livreze comanda (ca e speciala). Am zis ca voi astepta.
Dupa trei saptamani comanda nu a fost livrata si nici nu m-au contactat sa imi spuna vre-un status. Asa ca i-am sunat eu. Am stat intr-o zi de la ora 11 la ora 16 sa ii sun. Am sunat incontinuu si imi dadeau respins, La un moment dat s.au enervat ca insist si mi-au trimis sms cum ca sunt in pauza de masa.
Am scris in sms ca: "este ok, voi astepta o ora". Dupa o ora am reluat telefoanele insistente si tot asa dupa multe respingeri s.au gandit sa raspunda. Le-am spus despre ce e vorba si au spus ca nu mai au cum sa livreze acele grinzi ca nu le mai au pe stoc. Au zis ca vor anula comanda si ca imi vor trimite banii inapoi. M-au anuntat ca in 2-3 zile ii voi primii inapoi, ca sunt trimisi prin ceva serviciu special.
Am asteptat acele zile si cand am vazut ca nu sunt oameni de cuvant am incercat sa ii contactez telefonic din nou. Nu mi-au mai raspuns nici in ziua de azi. Le-am scris si pe e-mail si la fel nici acolo nu mai raspund. Sa ma deplasez la sediul lor nu pot deoarece sunt departe si eu ma deplasez cu ajutorul unui scaun rulant. Nu stiu daca as avea puterea singura fiind sa obtin o indreptare a nedreptatii ce mi-au pricinuit-o. De aceea apelez la ajutorul dumneavoastra.....orice ajutor sfat il primesc cu mare nerabdare. Va multumesc anticipat pentru raspunsurile dumneavoastra. Cu stima...
Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra. As mai dorii sa va intreb exista vre-un termen legal in cadrul caruia trebuie sa depun sesizarea la ANPC. Comanda am facut-o in 26 august 2019. Ma tem sa nu fie deja prea tarzie sesizarea mea si sa nu fie luata in seama.
CLAUDIU LASCOSCHI a scris:
Sesizati protectia consumatorului.
Este posibil sa nu fie inselaciune.
NihilSineLinea
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Multumesc frumos pentru raspunsuri.....am sa fac sesizare la Anpc am sa atasez e-mailuri cu comanda si dovada platii si mailul in care am incercat sa ii contactez. Dar inregistrari telefonice NU am. Sunt convinsa ca tocmai de aceea evita sa raspunda atat telefonic cat si pe email ca sa nu poata fi stranse dovezi cat mai concludente din care sa reaiasa reaua lor vointa. Partea trista este ca abea acum am cautat pe net recenzii despre acest depozit si vad ca foarte multa lume se plange ca au fost inselati de acest depozit online si cu nu sume nesemnificative ci sume foarte mari. Va multumesc, am sa incerc prin Anpc. Si eventual revin cu solutia, poate ajuta si pe altii nepăţita mea....daca va fi vre-o solutie desigur.
Pret online gresit
Wanna2211
Buna seara. Am facut o comanda online cu plata ramburs. Am fost sunata pentru confirmarea comenzii,am primit și pe e-mail datele comenzii. Ulterior aceeasi ... (vezi toată discuția)