Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
am vandut o piesa electronica pe OLX. Pentru trimiterea pachetului am facut prin intermediul OLX o solicitare catre Cargus pentru livrare cu verificare si ramburs 300 RON. Cand a venit soferul de la Cargus, a facut comanda de curierat fara ramburs si a luat pachetul. Pachetul a ajuns la destinatar iar eu nu am primit nici un ban. In momentul de fata cei de la OLX nu imi raspund la plangeri, cei de la Cargus spun ca pe comanda lor de curierat nu era nici un ramburs iar cumparatorul mi-a blocat numarul de telefon ca sa nu mai pot sa il contactez. Exista vreo masura legala pe care pot sa o iau ?