avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 225 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz factura reparatie a unui service auto
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz factura reparatie a unui service auto

Buna ziua,

Poate exista vre-o speta cu privire la cazul meu. Am achizitionat o masina si dupa o perioada scurta a crapat chiloasa. Am dus masina intr-un service si acestia mi-au spus ca este nevoie de schimb chiloasa. Mi-au comunicat ca manopera va fi 1000 lei + piesele de schimb ( Pompa apa, semeringi, distributie, filtru ulei si uleiul).
Am achizitionat un motor complet din dezmembrari , fara factura, insa un morot functionabil. Am cazut de comun acord ca imi trebuie schimbata doar chiloasa si restul motorului meu original sa se monteze alaturi de chiloasa nou achizitionata. Mi-au tinut masina cam 2 luni sa faca ce trebuie sa faca. apoi sa aflu ca de fapt nu au facut decat sa puna motorul din dezmembrari pe masina si sa schimbe cateva mici componente. Imi elibereaza o factura in jur de 1750 de lei dar imi cer pe reparatie 2350 lei. Pe care i-am achitat cu buna credinta. Mi-au spus ca este necesar sa rodez motorul. acesta scotea foarte mult fum cand am iesit din service dar ei mentionau ca e normal. am facut 300 km cu masina si nu mai avea deloc ulei. Am dus-o din nou la ei , le-am explicat ca scoate fum alb si ca nu mai are ulei. Si s-au apucat din nou de ea , practic sa faca ce trebuia de la inceput . Insa acum imi scot o noua factura pt aceeasi reparatie cu un cost de 2650 ron . Este aberant in conditiile in care deja am o factura pt aceeasi reparatie si costul ambelor facturi se ridica la aprox. 5000 lei. Conditii in care eu am achizitionat deja un alt motor . Ce se poate face ? A, prima factura eliberata si un martor care a achitat in numele meu 2350 lei pentru o factura de 1750 ron si promisiunea ca imi vor face masina sa mearga.
Ultima modificare: Vineri, 23 Septembrie 2016
Runny0609, utilizator
Cel mai recent răspuns: Runny0609 , utilizator 16:28, 23 Septembrie 2016
De ce aţi acceptat să achitaţi 2350 lei dacă factura era de fapt doar pe 1750 lei? (eu n-aş fi acceptat).
Aţi primit o garanţie pentru aceste lucrări? (atunci i-aţi putea acţiona în judecată pe acest motiv)
Aţi achitat deja ambele facturi? (dacă nu aţi achitat-o pe a doua, care are acelaşi obiect, v-aş recomanda să nu o achitaţi până nu obţineţi o funcţionare normală a maşinii, încercaţi să ajungeţi la o înţelegere amiabilă cu ei şi transmiteţi-le voalat că aveţi martor care poate susţine că a achitat mai mult decât trebuia, la negru, fără factură)
Ultima modificare: Vineri, 23 Septembrie 2016
Nicoleta Silvia Hulpus, Consilier juridic
Multumesc pentru sfaturi. Nu am achitat a 2-a factura. In cazul in care nu se ajunge la o intelegere , au posibilitatea de a-mi retine masina in unitate ? Sau pot ridica masina si apoi sa ii las sa ma dea ei in judecata ? Cu probele pe care le am, adica factura si chitanta pe 1750 si martor care a achitat in numele meu 2350 lei ar fi suficient pentru un proces ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Service auto mi-a distrus masina ursulakee ursulakee Buna ziua, As dori sa stiu daca ma puteti ajuta intr-o problema. Inainte de Craciun am lasat masina, un Audi A6 la un service auto in Bucuresti ... (vezi toată discuția)
Am cumparat o masina care s-a defectat din prima zi dupa achizitionare mioara123 mioara123 Buna ziua, Acum exact 14 zile am cumparat o masina, din 2009 de la un domn care parea de buna credinta. Am vazut masina, mi-a placut cum merge si am fost cu ... (vezi toată discuția)
Probleme masina second hand lilianabre lilianabre buna ziua.va spun de la inceput ca sunt constienta ca am gresit , asa ca va rog sa nu va consumati energia certandu-ma si va rog sa incercati sa ma ajutati. ... (vezi toată discuția)