am trimis pe 14 oct, laptop toshiba satellite P855, iar pe site-ul lor au inregistrat o alta serie si nu cea a laptopului.Si nu e deajuns initial mi-a zis un defect dupa care a dat comanda de piesa, am asteptat timp de o luna sa il repare, iar sapt trecuta cand am sunat sa vad dak e reparat, mi s-a comunicat ca a schimbat cablu LDC si ca are alte doua defecte si ca defectul anterior este eronat si ca de fapt nu a schimbat nimic la el. Ce trebuie sa fac, deoarece eu am trimis un laptop bine intretinut, si nu pot accepta defectele: cablu LCD, placa de baza si hardiscul defecte doar pentru un simpla eroare blue screen pe care l-a avut laptopul, sapt. trecuta am sunat trei zile consecutive si in fiecare zi mi se comunica altceva, sub scuza ca ei nu stiu ce am vorbit cu ceilalti colegi call center ai lor. ce actiuni ar trebui sa fac sa imi recuperez laptopul macar in starea care am trimis-o?
Garantie laptop lenovo
bise
Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la ... (vezi toată discuția)