avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Incepand o companie cetatean strain
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Incepand o companie cetatean strain

Buna,
Sunt student în România, am vrut să înceapă o afacere on-line, precum și în scopul de a face clienții încredere în mine trebuie să dovedesc că sunt autorizat, și, de asemenea, așa că pot primi de plată electronică,
Vreau să înregistrez compania în apartamentul meu de închiriere, eu nu voi face nimic fizic, acesta va fi în mod exclusiv on-line.
Problema este "Eu nu sunt cetățean român, nici cetățean al Uniunii Europene", după cum probabil ați ghicit din modul în care am scrie,
Am Permis de sedere temporara, "5 ani", are "Drept de Muncă", scris pe el, dar eu nu știu ce înseamnă,
Pot să fac asta?,
Cât ar costa? "Minim",
Vreau să deschidă cont bancar în numele companiei,
Unde pot găsi pe cineva sau de un avocat din Oradea, care ma poate ajuta, cu taxe rezonabile,

Pentru cei care vorbesc limba engleză, aici puteți înțelege mai bine,

Hello,
I'm a student in romania, I wanted to start an online business, to help me pay the bills, and in order to make customers trust me I have to prove that I'm authorized, and also so I can receive electronic payment,
I want to register the company in my rental apartment, I will not do anything physical, it will be exclusively online.
The problem is " I'm not romanian citizen nor EU citizen", as you may have guessed from the way I write,
I have permis de sedere temporara, "5 years", It has " Drept de Munca" written on it, but I don't know what does it mean,
Can I do this ?,
How much would it cost ? "Minimum",
I want to open bank account in the business name,
Where can I find someone or a lawyer in Oradea, who can help me, with reasonable fees,

Alte discuții în legătură