Va retin atentia cu o speta:
In anul 2010 am concesionat un imobil de la Primarie in care am investit o suma in conditiile legale existente la acea data (inclusiv HCL).
Noul Primar a mai introdus un nou articol in HCL referitor la adaugarea unor noi conditii impuse societatilor pentru acordarea avizului de functionare.
Acum refuza sau intarzie sa-mi acorde avizul de functionare pe motiv ca nu am actele necesare corespunzatoare noii modificari HCL. Si pe acelea intarzie sa mi le emita cautand sa-mi vicieze activitatea si eventual sa inchid afacerea.
manetionez ca Primaria este parte a contractului de concesiune iar, o comisie de control din partea acestei institutii a concluzionat (Dupa data cronologica a introducerii unor noi conditii de functionare in HCL) ca-mi desfasor activitatea legal si ca nu sunt probleme.
Am deschis actiune in instanta obligand Primaria sa-mi elibereze aceste avize dar in cazul in care as pierde poate sa vina sa-mi puna lacatul pe usa pana la solutionarea litigiilor ceea ce mi-ar atrage pierderi dar, ce este mai important, m-ar pune in imposibilitatea desfasurarii activitatii deci si a unei obligatii din contractul de concesiune.
Ce ma sfatuiti sa fac? Obiectivul meu este sa-mi continui ani buni activitatea...