In data de 30.01.2017 am mers la magazin orange shop cu un telefon mobil Samsung S6 edge din cauza ca nu mai pornea si nu se mai incarca,in data de 01.02.2017 la sediul aceluiasi magazin am ridicat telefonul ajuns din Service avand placa inlocuita,lucru specificat pe garantie,la deschiderea telefonului pe display se observa in permanenta tastatura,capacul nu mai era cel original si functions in reluare si sacadat,in aceeasi zi am retrimis telefonul in service cu defectiunile sus mentionate,in data de 17.02 am fost contactata de un tehnician orange,care mi-a spus ca telefonul este adus la conformitate si intradevar spatele a fost inlocuit deoarece probabil s-a spart cand a fost inlocuita placa , mi se pare inadmisibil in service sa fie inlocuita o piesa care nu are defectiuni sa nu fie notat in garantie astfel de amanut si sa fie data o astfel de explicatie,in data de 19.02 am fost chemata sa ridic de la orange shop telefonul adus la confirmitate si am refuzat deoarece nu cunosc un motiv real pt care mi-a fost schimbat capacul de pe spate si am cerut inlocuirea telefonului cu altul nou intr-o sesizare scrisa,in data de 20.02 ca raspuns la sesizarea mea am.primit ca telefonul nu poate fi inlocuit decat daca un tehnician sustine ca nu poate fi reparat iar la intrebarea de ce mi-a fost inlocuit capacul domnisiara resprctiva mi-a raspuns e omeneste se mai intampla,ce as putea face in acest caz?