Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
L nr 230/2007 art 34 92) asociatia de proprietari angajeaza persoane fizice atestate pentru functia de administrator sau incheie contracte cu persoane juridice speciliazate si autorizate pentru realizarea ,respectiv furnizarea serviciilor necesare administrarii,intretinerii,investitiilor si reparatiilor asupra proprietatatii comune.
1. Daca administratorul este demis cine prea activitatea lui pana la gasirea unui nou administrator ? Se poate ocupa comintetul sau altcineva din cadrul asociatiei ?
2. Activitatea de administrare in cazul in care unul dintre locatari doreste acest lucru insa nu are acel curs de administrator si atestatul poate fi facuta ?
Durata de la ziua x cand se face instrierea si pana la ziua y cand se elibereaza atestatul poate fi si de 2 luni , in acest periaoda asociatia are vreo portita sa functioneze fara a angaja un alt administrator pentru doua luni dupa care sa angajeze si pe "doritorul" din cadrul asociatiei ! ?
Va rog sa imi spuneti si in ce temei legal sunt solutiile date de dvs. !
Art. 17. -
(8) Comitetul executiv preia toate obligaţiile şi răspunderile privind activitatea de management stabilite la art. 22 din prezentele norme metodologice pe perioada cât asociaţia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze.