avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas

Am si eu o intrebare: mai am dreptul la pensie de urmas in situatia urmatoare?

Tatal meu a decedat in anul 1998. In prezent eu am implinit varsta de 26 de ani, dar sunt in continuare student. In fiecare an, din luna octombrie, pensia mi se oprea automat pana la furnizarea unui document (adeverinta de studii), care sa ateste faptul ca eu sunt in continuare student. Avand in vedere ca am implinit varsta de 26 de ani, nu am mai dus la Oficiul de pensii nici o adeverinta. Totusi, azi am primit prin posta pensia aferenta lunii Ianuarie.
Exista vre-o modificare a legii pensiilor, ce imi confera mie dreptul la aceasta pensie, sau trebuie returnata Oficiului de Pensii?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Salariul mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2010 este de 1.836 lei.
As dori raspuns la o intrebare : pensie de urmas ca student primesc doar daca sunt la buget sau si la taxa ? Si daca vreau sa ma retrag de la facultatea care sunt acum din anumite motive (anul I la buget) si ma inscriu la alta facultate tot la buget mai primesc pensie de urmas ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lamuriri pensie de urmas francesca.kudler francesca.kudler Buna ziua, Va rog sa imi explicati care sunt drepturile de urmas in urmatoarea situatie: Persoane implicate:- d-na Angela Deleanu, 57 de ani, 17 ani de ... (vezi toată discuția)
Caz/pensie de urmas liah liah Buna tuturor! Am un caz mai aparte, cred, fata de raspunsurile citite aici: Cei doi copii ai mei au luat pensia de urmas dupa decesul tatalui de multi ani, ... (vezi toată discuția)