nu mai inteleg deloc legile astea la noi in tara si mai conditiile de acordare a unui produs aflat in garantie , am trimis la orange un telefon mobil sa mi-l repare pentru ca este inca in garantie ( motivul trimiterii in service era ca telefonul nu se mai deschidea ) , acum l-am primit si nici macar reparat dupa o saptamana de stat la service orange , motivul lor este displai spart .Toate rele pana aici , atunci cand am predat telefonul la operatorul orange pentru defectul mentinat mai sus de mine , mi s-a trecut clar pe procesul verbal de receptie : stare produs fata : conform , stare produs lateral Conform , stare produs spate Conform , spuneti-mi si mie cum pot beneficia de reparatia lui atat cat este in garantie si cu o valoare de 250ron ? daca telefonul avea intradevar displaiul spart de ce operatoare orange nu a trecut la acele mentiuni stare produs fata SPART? ( asta pentru ca nu era spart). am sunat la orange si mi-au cerut probe ca nu am predat eu telefonul cu ecranul spart , dar la mintea oricui daca era spart operatoare care mi-a intocmit acel proces verbal de ce nu a trecut acel fapt in acel proces verbal? nu este nici o lege care sa vina in sprijinul nostru , a celor de rand , care platim facturi la ei si cumparam produse noi tp a avea si o garantie la acel produs in cazul in care se strica ?