avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Nu știu ce să fac, am nevoie de dumneavoastră - ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Nu știu ce să fac, am nevoie de dumneavoastră - elev implicat în acte de violență

Bună seara! Acum câteva luni, am lovit pe cineva cu o țeavă, eram la un bar și s au certat niște prietenii cu alți din altă parte și un băiat mi a cerut țeavă și a venit unu spre mine(nici acum nu l cunosc), m am speriat am, i am dat în mână și după am fugit, așa am dat și declarația, acum are deja marturii strânse, avocat și certificat de vreo 14 zile, cred că o să ajungă în instanță că nu am de unde să îi dau banii să ne împăcam, am făcut 18 ani dar încă sunt elev și părinții nu au, vreau să știu ce o se întâmplă. Dacă cheltuielile de judecată și pretențiile lui trebuiesc plătite imediat, nu știu ce să fac, stau cu gândul doar la asta. Vă mulțumesc dacă mă ajutați, vă mulțumesc anticipat.
Ultima modificare: Duminică, 12 Noiembrie 2017
George2333, utilizator
Cel mai recent răspuns: George2333 , utilizator 17:48, 12 Noiembrie 2017
Erati minor la momentul savarsirii faptei?Ati fost audiat in calitate de martor/suspect/inculpat, sau ce calitate aveti acum in dosar?
Mulțumesc că îmi răspundeți,
eram minor atunci, sunt încadrat inculpat. Cabinet de Avocat ”Patrascu Razvan” a scris:

Erati minor la momentul savarsirii faptei?Ati fost audiat in calitate de martor/suspect/inculpat, sau ce calitate aveti acum in dosar?

Daca veti fi trimis in judecata si gasit vinovat, fata de faptul ca la data savarsirii infractiunii erati minor, instanta poate dispune impotriva dvs o măsură educativă neprivativă de libertate.
Să înțeleg că o să am cu suspendare?