avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1766 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sesizare respinsa la Altex
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sesizare respinsa la Altex

Buna ziua,

In data de 10.02.2018 am comandat o placa de baza de la Altex - online - care mi-a ajuns pe data de 13.02.2018. La livrare am obs. ca cutia placii este rupta la colt dar am gandit ca o fi fost defacuta ca sa se bage garantia sau instructiuni in romana lucru care am mai patit intr-un magazin altex. Nu am verificat placa de baza , adica sa o scot din folie sau sa vad daca este sigilata sau daca are defecte mecanice... am semnat si am mers in casa iar apoi am constatat ca la soclu procesorului avea cativa pini indoiti. In prima faza m-am panicat iar apoi am deschis sesizare la care mi s-a raspuns spunandu-se ca daca se constata defectul reclamat, o sa mi se inlocuiasca sau o sa mi se de-a banutii inapoi. M-am linistit iar cand am vazut ca periada de retur sau inapoiere banuti dureaza 2 saptamani... m-am imprumutat de bani si am luat alta placa care a fost ok dar la fel nu a fost sigilata, se pare ca asa vine din fabrica. Dupa doua saptamani am primit rezultatul care a fost negativ (defect indus dar nu zice ca de mine), anulare garantie cu retur in aceiasi stare. Am sunat la retururi iar cei de acolo sustin tare ca defectul a fost indus de mine si ca produsul a fost sigilat , lucru care nu este adevarat, iar parerea mea este ca acel produs a fost desfacut de altcineva inaintea mea. "Am facut o sesizare la OPC iar acesti mi-au raspuns"Avand in vedere cele aratate anterior nu ne putem pronunta cu privire la temeinicia reclamatiei dvs., in cauza fiind necesara efectuarea unei expertize tehnice de catre un expert neutru, in cadru unei proceduri judiciare initiate de catre dvs. conform prevederilor Codului Civil si Codului de Procedura Civila prin care sa se stabileasca legatura de cauzabilitate dintre neconformitatea produsului si modul de utilizare a acestuia, institutia noastra neavand competenta materiala in acest sens." Referitor la raspunsul celor de la opc ..am fost la un sercive neutru la care citez "noi putem sa constatam acelasi lucru...pini indoiti, dar credeti ca noi putem scrie ciene este vinovat pentru asta?" . Eu sincer nu pot sa cred ca se poate intampla asa ceva in tara asta.. va rog sa ma sfatuiti ce sa fac in continuare, Multumesc!

Alte discuții în legătură

Procedura in cazul unui produs trimis defect altex patrutz67 patrutz67 ce trebuie sa fac in cazul in care am cumparat online de la Altex o instalatie de clima Whirlpool si dupa montare cu firma autorizata in instalatii de ... (vezi toată discuția)
Probleme masina de spalat in garantie- arctic inger_albastru78 inger_albastru78 Am cumparat o masina de spalat Arctic in decembrie anul trecut . Inca de la prima spalare am observat ca aceea masina are un defect, un scartait. I-am sunat ... (vezi toată discuția)
Probleme aparute dupa returul unui produs popescualextraian popescualextraian Buna ziua, In data de 10.03.2017 am achizitionat o consola PS4 de la Media Galaxy/Altex Cluj, sediul Polus. Conform ofertei Media Galaxy, orice produs ... (vezi toată discuția)