avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 165 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Renunțare la apartamentul închiriat înainte de ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Renunțare la apartamentul închiriat înainte de termen. Proprietarul spune că sunt obligat să stau până la sfârșit, este adevărat?

Salut. Sunt student si am luat la începutul facultății un apartament in chirie. Acum cand s-a terminat facultatea ceilalți baieti cu care stăteam au plecat în ultima zi. Am rămas singur si nu-mi permit sa plătesc chiria. L-am anunțat pe proprietar ca voi pleca si eu. Si a inceput sa tipe la mine ca is obligat să stau pana la încheierea contractului.. I-am zis ca nu am cum sa plătesc singur si ca voi pleca indiferent, a inceput sa ma jigneasca sa ma faca spurcat si chestii si ca vine cu politia.. Ca asa ceva nu se poate ca is obligat să respect contractul si ca lui nu ii pasa.. Poate sa imi faca ceva? Ps. Ii rămâne si garanția.
Ultima modificare: Duminică, 1 Iulie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: adimanea , utilizator 19:21, 1 Iulie 2018
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună ziua

În virtutea art 1825 Cod Civil, “Dacă închirierea este pe durată determinată, locatarul poate denunţa unilateral contractul prin notificare, cu respectarea unui termen de preaviz de cel puţin 60 de zile. Orice clauză contrară este considerată nescrisă.”

Deci trebuie să-i aduceți la cunoștință manifestarea de voință de a rupe relațiile contractuale cu 2 luni înainte.