Regulamentul de aplicare a Legii nr. 188/2000- Aprobat prin Ordinul ministrul justiţiei nr. 210/2001 (M. Of. nr. 64 din 6 februarie 2001
Articolul 84
(1) Executorul judecătoresc, pentru buna funcţionare a biroului său, va ţine următoarele registre:
1. registrul general;
2. opisul registrului general;
3. registrul de valori;
4. registrul de înregistrare a notificărilor
5. registrul de corespondenţă
(2) Evidenţa fiscală a biroului se va organiza potrivit normelor ce vor fi emise în acest sens de Consiliul Uniunii Naţionale a Executorilor Judecătoreşti, cu avizul ministrului justiţiei.
(3) Actele întocmite vor fi evidenţiate în aceste registre, menţionându-se totodată şi onorariul stabilit
.(4) Dacă în biroul respectiv funcţionează mai mulţi executori judecătoreşti asociaţi, în aceste registre vor fi evidenţiate separat lucrările şi onorariile pe numele fiecărui executor judecătoresc, în afară de cazul în care, potrivit contractului de societate civilă, se prevede că registrele menţionate să fie ţinute separat de fiecare executor judecătoresc.
In atare situatie inregistrandu-se ca un nou act normal trebuie sa i se atribuie numarul si data din registru...Acest aspect precum si cine verifica respectarea modului de inregistrare si folosire a registrelor este specificat in acel regulament pe care va rog sa-l cititi.