Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs refuzata

Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio.
Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o intrebare.
Eu am cumparat produsele prin telefon iar a doua zi am fost la centrul lor pt a le plati cu cardul si mi-au fost aduse acasa prin curier.
Ieri i-am sunat pt a le face retur din cauza sunetului slab si mi-a fost refuzat ca ei nu stiu cum le-am folosit iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.
Le-am facut reclamatie catre ANPC, exista si alta solutie prin care ii pot face sa-mi accepte returul?
Cel mai recent răspuns: Voicux1221 , utilizator 23:16, 19 Decembrie 2018
In termeni lor apare acest rand, Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e.*
Dar la o prima vedere art 2 litera E pare vag... ca si raspuns
din nefericire achizitie la distanta inseamna sa va aduca curierul produsul acasa, iar dvs sa nu aveti nici un contact cu vanzatorul intr-un magazin fizic/ centru de livrari, etc.
daca ati avut contact la livrare, se poate invoca faptul ca vi s-a explicat si vi s-a aratat produsul, (indiferent daca acest lucru s-a petrecut sau nu), deci ati putut sa alegeti in cunostinta de cauza.
dar daca sunetul e slab (nu asigura parametrii corespunzatori) puteti sa-l reclamati ca nefunctional si astfel sa vi se remedieze
iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.

De ce ? Dvs ati cumparat la distanta, chiar daca ati mers apoi sa achitati la magazin.
Ati raspunsul celor de la magazin in scris ? Trebuie sa aveti dovada ca ati vrut sa il returnati in termen.
Ati facut f bine ca ati sesizat protecti aconsumatorului, asteptati intai raspunsul lor.
Ultima modificare: Miercuri, 19 Decembrie 2018
gi-jane2, moderator
@anda dimitriu, am specificat ca produsele mi s-au adus acasa lafel si factura prin curier.Doar plata a fost cu cardul in showroom.
Eu nu am avut nici un contact cu produsele pana sa-mi ajunga acasa.
@gj-jane2 i-am instintat de retur si de reclamatia in curs catre anpc prin telefon/email/facebook

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs refuzata Voicux1221 Voicux1221 Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio. Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o ... (vezi toată discuția)
Dreptul consumatorului de a returna produsele Reala Reala Salutare tuturor, Am marea rugaminte de a-mi confirma daca eu inteleg corect legea (O.G.) 130/2000 (modificata prin legea ... (vezi toată discuția)