Buna dimineata. Va rog sa ma ajutati intr-o problema si anume: odata cu intrarea in vigoare a GDPRului, un angajat al unei societati comerciale, poate folosi actele de identitate ale altor angajati, pentru intocmirea anumitor documente? Mai este legal asa ceva? Un angajator obliga un angajat (secretara) sa se ocupe in continuare de aceste lucruri: intocmairea anumitor documente pentru ceilalti angajati: imputerniciri, adeverinte, etc in care trebuie sa treaca date personale: CNP, adresa, nume, etc., angajatorul motivand ca intocmirea acestora tine de o alta legislatie. Nu inteleg cum tine de o alta legislatie, avand in vedere ca persoana in cauza intra in posesia actelor de identitate...mentionez ca de cand a intrat in vigoare regulamentul, angajatorul i-a luat secretarei toate CI ale angajatilor spunand ca, cf legii, nu mai are voie sa le foloseasca si sa le detina. In acest caz, de ce o mai obliga sa intre in posesia lor?? Consider ca fiecare angajat ar trebui sa-si intocmeasca singur actele in care trebuiesc trecute datele personale. Multumesc frumos si va rog sa ma ajutati cu un raspuns astazi daca se poate.