Am comandat haine online; hainele au ajuns pe data de 01.08.2019. Dupa deschiderea coletului nu am fost multumita de calitatea lor si am facut retur in aceeasi zi, cu acelasi curier. Pachetul a ajuns la adresa pe care o au pe site, pe data de 02.08.2019, insa asa cum am diacutat cu ei, am asteptat 14 zile lucratoare pt a-mi face viramentul bancar. Dupa aceste zile am sunat la ei si mi s-a spus ca pachetul nu a ajuns. Am stat si am dat telefoane la firma de curierat si am aflat ca de fapt la adresa care magazinul o are in Sibiu, se face un schimb cu alta firma de curier si se trimite pachetul in Polonia. In cele din urma, cu multi nervi si telefoane cei de la manzara, magazinul online, a hotarat sa le trimit copie de pe chitanta de la curier si imi va face transferul. Am facut si acest lucru, insa mi s-a spus pe data de 28.08.2019 ca transferul va fi in 2 zile. Am asteptat si acest termen, insa nimic. Luni cand am sunat la ei din nou, pe 02.09, mi s-a spus ca in aceasta saptamana, adica pana pe 06.09 voi avea banii in cont. Evident acest lucru nu s-a intamplat, iar azi i-am sunat de 5 ori si nu mai raspund. Cum as putea sa-mi recuperez banii?
Aragaz lovit
gabi2002
Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)