avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 556 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Pensia de urmas
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Pensia de urmas

Buna ziua !
Tatal meu a decedat de curind. Mama are dreptul la pensie de urmas ? Daca da, in cite procente ? Sau poate opta pentru pensia integrala mai mare (respectiv a tatalui meu) ? Mentionez ca aveau peste 25 de ani de casnicie.
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 20:45, 23 Octombrie 2019
Pensia de urmaș va fi în procent de 50% din cât ar fi avut soțul decedat în prezent.

Poate alege între:
- pensia ei de limita de vârstă.
- pensia de urmaș de 50%.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de urmas sotie supravietuitoare Pepiofi Pepiofi Stimate Doam, (Doamna)-daca nu este problema, mai am o intrebare. Tatal meu a decedat de o luna . Mama are dreptul de pensie de urmas , dupa 51 de ani de ... (vezi toată discuția)
Cat si cum obtine sotia/sotul supravietuitor, pensie de urmas? stef_56 stef_56 1. mama mea este in situatia de a primi acel ajutor social de 400 lei 2. tata este pensionar al ministerului de interne 3. tata are 90 de ani , iar mama 82 ... (vezi toată discuția)
Pensie de urmas karina25 karina25 as avea o intrebare am 25 de ani,tatal meu a lucrat in cadrul armatei si beneficiez de pensie de urmas as vrea sa va intreb daca dupa ce implinesc varsta de ... (vezi toată discuția)