avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 448 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Probleme cu universitatea
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Probleme cu universitatea

Sunt student la universitatea UMFST din Tg. Mures. In 2016 am inceput studiile universitare la o specializare care dureaza 3 ani. La sfarsitul ultimului an de studiu aveam o materie nepromovata din anul 2 drept urmare m-am inscris in an complementar pentru a putea sustine acel examen. Mentionez ca ultimul an de studiu l-am promovat integralist. In anul complementar disciplinele optionale au fost altele decat cele alese cu un an inainte iar eu sunt nevoit sa sustin examenele diferenta. Adaug paragrafele ce le consider importante din contractul de studiu:
" Creditele restante pot fi realizate in cadrul unui an complementar, la cererea studentului, cu respectarea Regulamentului didactic si de activitate profesionala a studentilor ( [ link extern ] ).
In anul complementar obligatiile didactice ale studentului se rezuma la disciplinele nepromovate. Disciplinele promovate vor fi recunoscute de catre decanii facultatilor. Nu se admit credite in avans.
In anul complementar frecventat, studentul are obligatia sa achite taxa de scolarizare corespunzatoare anului pe care il repeta sau taxa de studii aferenta creditelor restante, astfel cum acesta a fost stabilita de Senatul Universitatii (Mentionez ca am fost nevoit sa achit taxa doar pentru disciplina restanta din anul 2).
"
Am analizat si regulamentul adaugat mai sus ("link") (A se vizualiza capitolul 10) si in continuare ma simt inselat. In primul rand ma intreb cum a fost posibil sa repet un an ce l-am promovat integralist? Este corect faptul ca universitatea ma obliga sa sustin examenele diferenta aparute in anul 3 (promovat integralist in anul precedent) pentru a sustine o restanta din anul 2? In cazul in care considerati si dumneavoastra ca sunt inselat, ce as putea sa fac?

Multumesc anticipat.