avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... 2 intrebari pentru cunoscatori:
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

2 intrebari pentru cunoscatori:

Lucrez ca secretara intr-un Cabinet individual de avocat. De curand (o saptamana) am absolvit dreptul. Aud tot felul de zvonuri, cum ca absolventii de drept nu ar avea voie sa lucreze intr-un cabinet de avocatura. Am doua intrebari:
1. Aceasta "incompatibilitate" este numai pentru functia de jurist in cadrul unui cabient de avocatura sau inclusiv secretara, dactilograf, menajera :) etc.?
2. Care ar fi temeiul de drept? Toata lumea ma atentioneaza ca nu mai pot lucra aici, insa nimeni nu imi da un temei de drept. Am cautat si in legea 51/1955, si in Statutul avocatilor - nu am gasit nimic referitor la acest lucru.
Ma intereseaza problema deoarece vreau sa stiu daca maipot ramane angajata aici, tot ca si secretara, pana in octombrie, cand sper ca voi intra in Barou.
Multumiri anticipate!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:44, 15 Decembrie 2006
nu este cazul sa iti faci probleme in privinta locului de munca si nici sa renunti la el pentru ca activitatea de consilier juridic o desfasoara persoana numita in functie sau angajata in munca, in conditiile legii. e adevarat ca exista niste incompatibilitati intre aceasta calitate de consilier juridic si o alta profesie pe care ai putea sa o desfasori, dar nu este cazul tau: nici nu ai fost numita in functie si nici nu esti angajata in alta parte ca si consilier juridic. daca vrei sa cunosti temeiul legal cauta legea nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic.
Merci frumos! De asta aveam nevoie. Cum de nu m-am gandit la legea asta?!
de finuta ce esti .. D-aia nu te-ai gandit. ..
bah, nu ai voie secretara, adica pe functii administrative, scrie in lege si statut.
cj ai voie.