Buna,
Am sa incep prin a va prezenta speta pe scurt: In anul 1997 tatal meu a infiintat o firma pe care a vandut-o inainte de 2000. Pe data de 28.12.2000 s-a semnat un contract de munca in numele tatalui meu, dar semnatura angajatorului de pe acest contract nu este a tatalui meu. Astazi a primit o hotarare de instanta cum ca societatea ar trebui sa depuna o intampinare privind (Materia: Asigurari sociale). Aceasta firma a fost data in judecata de unul din angajati printr-o cerere catre instanta de judecata in care se solicita: "dispunerea obligarii la eliberarea cartii de munca, fiindum-i(stiu ca e scris gresit, dar asa a scris avocatul) necesara pentru calculul vechimii in munca si pensionarii".
Acum vine intrebarea mea: firma a fost vanduta, pe contract este un alt nume, ba chiar firma are un alt proprietar si un alt sediu social, de altfel firma a fost radiata in 2006.
Ce este de facut, tata nu mai are nici un fel de act care are legatura cu acea firma, nu inteleg de ce avocatul a trimis aceasta cerere la vechiul sediu al firmei si catre vechiul administrator.
Presupun ca nu s-au platit contributiile catre casa de asigurari, salariul care este scris pe contract este de 1.000.000lei vechi si contractul este semnat (dar aceea nu este semnatura tatalui meu, chiar daca este in numele lui) pe o perioada nedeterminata.
Ce este de facut? Multumesc anticipat.