Dreptul consumatorului de actualizare al prețului comenzii depuse/livrate:
Știu că în SUA există lege de protecție a consumatorului, unde dacă produsul comandat scade în preț (în magazinul vânzătorului de la care ai comandat), în termen de 30 de zile de la achiziția acestuia, ai dreptul ca și cumpărător să îi ceri diferența de preț dintre suma plătită la achiziție și prețul actual.
Există în România o lege asemănătoare? Caz concret: am depus o comandă pe un site - aceștia mă sună să îmi spună că nu îl au pe stoc, mi-l comandă și îmi vine în 7 zile. Între timp prețul produsului respectiv scade pe site-u vânzătorului, acesta încă ne fiind livrat. Dacă mă trezesc la livrare cu prețul vechi, pot invoca orice argument legislativ?
Anulare comanda online
slro
Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)