avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună ziua. Sunt în șomaj de la 1 feb, între timp ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună ziua. Sunt în șomaj de la 1 feb, între timp am avut ...

Bună ziua. Sunt în șomaj de la 1 feb, între timp am avut o intervenție chirurgicala și sunt în concediu medical. Cum se calculează indemnizația? Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:17, 2 Martie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Baza de calcul a indemnizației se determină ca medie a veniturilor brute lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe țară lunar, pe baza cărora se calculează contribuția asiguratorie pentru muncă.

Pentru persoanele care beneficiază de indemnizație de șomaj, potrivit legii, baza de calcul al indemnizației se determină ca medie a veniturilor brute lunare reprezentând indemnizație de șomaj, din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe țară lunar.

In speta, se va face media dintre indemnizatia de somaj si venitul salarial din ultimele 6 luni.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce valoare lunară va avea indemnizația de postnatal si concediul medical daca sunt in somaj? Mireluta1 Mireluta1 O sa nasc pe 7 septembrie iar simaj am pana pe 23 august si din raspunsurile dumneavoastră am inteles ca ma încadreze la postnatal dar ma intereseaza cum se ... (vezi toată discuția)
Baza de calcul cm momo1973 momo1973 Cum se calculeaza indemnizatia de concediu medical pentru o persoana care a fost in concediu pentru crestere copil. (vezi toată discuția)