Buna ziua!
Intrebarea mea legat de etapa de constituire a unei asociatii de dezvoltare intercomunitara (si dat fiind faptul ca legea 51/2006 nu specifica acest lucru) este cand intervine presedintele consiliului judetean pt. a atesta/acredita caracterul acestei asociatii: inainte de depunerea actelor la registratura sau dupa ce am depus actele si/sau cererea pt. Constituirea a.d.i.?
Cum pot sa ma adresez presedintelui consiliului judetean pentru a cere acreditarea: este vreun formular anume sau din sectiunea de contact care este pe pagina oficiala a consiliului?
Deasemenea, pe baza carei legi sau dispozitie juridica pot solicita consiliului judetean asigurarea unei cladiri ca sediu pt. Activitate?
Tin sa mentionez ca doresc sa constitui o a.d.i. pentru implementarea unui proiect finantat integral din fonduri europene nerambursabile, avand ca activitate de utilitate publica reciclarea deseurilor.
Multumesc anticipat si astept interesul dvs.!