avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Abuz al ANPIS, refuz de plată ajutoare coronavirus.
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Abuz al ANPIS, refuz de plată ajutoare coronavirus.

Bună ziua,
Sunt medic pensionar, făceam gărzi prin PFI și pe perioada pandemiei nu am avut nici un fel de activitate deoarece spitalul la care lucram a închis secția respectivă.
Am aplicat pentru indemnizația de 4072 lei/lună pentru perioada de pandemie dar mi s-a refuzat plata pe motiv că „contul bancar e pe persoană fizică”.
Am contestat această decizie și mi s-a refuzat în continuare plata, pe același motiv.
Acum aflu că această cerință e ilegală deoarece legea nu precizează nicăieri ca contul bancar să aparțină unei persoane juridice și nu fizice. S-au plătit nenumărate ajutoare către conturi bancare de persoane fizice din profesia medicală. Ceea ce mi s-a întâmplat mie este în mod clar un abuz.
Întrebarea mea este; mai pot solicita aceste ajutor retroactiv acum?
Există vreo cale prin care să fie trași la răspundere și pedepsiți legal cei au comis acest abuz în perioada pandemiei?
Unde să mă adresez?
Menționez că am toate răspunsurile „domnilor” de la ANPIS prin care mi se refuză abuziv plata ajutorului pe perioada respectivă.
Mulțumesc!
Ultima modificare: Duminică, 12 Septembrie 2021
Laizi, utilizator

Alte discuții în legătură

Refuz de plata a ajutorului covid pe motiv ca persoana nu are cont bancar de persoana juridica?! unteolog unteolog Sotia e medic si se intretine din garzi platite cu ora, prin intermediul unui PFI (persoana fizica autorizata) Spitalul unde colabora fiind unul mic, s-a ... (vezi toată discuția)