avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 213 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Modificarea garantiei pentru un produs reparat in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Modificarea garantiei pentru un produs reparat in timpul garantiei.

Am un produs electrocasnic, aflat in perioada de garantie, care s-a defectat.
Am luat legatura telefonic cu serviciul de garantii al firmei care mi-a livrat produsul si acesta m-a directionat catre firma care asigura service-ul in garantie.
Produsul a fost reparat si livrat inapoi cartre mine.
Intrebarea mea este, daca perioada de garantie initiala se prelungeste dupa data reparatiei sau nu, fiindca in certificatul de garantie, care insoteste produsul, nu a fost facuta nicio referire la data reparatiei si nici ceeace a fost inlocuit.
Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 5 Octombrie 2022
mihaibatranu, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 22:54, 7 Octombrie 2022
perioada se prelungeste cu durata indisponibilizarii produsului. nu e nevoie sa se emita un nou certificat, cel vechi este suficient, fiindca aveti inregistrarile ocazionate de reparatie (le aveti, nu?). toate acestea, puse cap la cap compun situatia de facto. multe reparatii, multe documente...
tocmai asta am aratat, ca in certificatul de garantie, care insoteste produsul, nu au specificat nimic, deci eu nu am nicio dovada scrisa ca respectivul produs a fost reparat in perioada garantiei si ce componente s-au inlocuit.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Solicitati official service-ului sa consemneze in rubrica speciala din certificatul de garantie interventia executata si prelungirea garantiei cu perioada cat produsul a fost in service
Daca service-ul refuza,sesizati official opc
adica nu aveti nici o comunicare a service-ului? ciudat... n-am avut decat cateva evenimente de acest fel, insa exista documente
nu am decat mesajul primit pe email care este urmatorul: ,,Stimate client,

Va informam ca situatia produsului dumneavoastra inregistrat in service Depanero cu fisa numarul 5086134 a fost finalizata cu statusul: REPARAT." Certificatul de garantie mi-a fost returnat alb, fara nicio completare.

Alte discuții în legătură

Termen service (15 zile) nerespectat MayaMiru MayaMiru Buna ziua, In data de 07.11.2017 am trimis in service un telefon aflat inca in garantie, apoi mi s-a trimis raspuns de la service cum ca produsul prezinta ... (vezi toată discuția)
Produs defect altex cozmapaunita cozmapaunita Buna ! Am achizitionat un laptop in luna aprilie 2016 si dupa nici o luna de zile m_am prezentst cu el la magazin pentru ca se bloca si nu raspundea la comenzi ... (vezi toată discuția)
Garantie produs inlocuit dan_alex dan_alex Am o intrebare... Am cumparat un produs care s-a defectat. L-am dus la garantie si nu a putu fi reparat. A fost inlocuit cu un produs nou. Intrebarea este ce ... (vezi toată discuția)