avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1518 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Plângere pentru profesoara de mate si pentru ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Plângere pentru profesoara de mate si pentru directoare.

Buna ziua!
As dori sa cer ajutorul si indrumarea dumneavoastra, ce si cum trebuie sa fac?
Sunt elev la un liceu din Iasi si am o problema cu profesoara de matematica.
Am primit saptamana trecuta 8 minusuri pe platforma Adservio fara motiv. In momentul in care am vazut, am dat mesaj prin intermediul platformei profesoarei respective pentru a intreba-o pentru ce sunt acele minusuri.
Dumneaei imi raspunde si imi spune ca minusurile sunt pentru temele si fisele nefacute, eu avand toate fisele si temele facute si o parte din ele chiar si semnate de catre dumneaei.
In ziua in care am avut ora cu dumneaei, am intrebat-o si am rugat-o sa imi explice fata in fata pentru ce sunt minusurile. Aceasta pe un ton rastit mi-a spus din nou ca sunt pentru temele nefacute si pentru fisele de lucru nefacute. In momentul acela i-am aratat temele si fisele de lucru, i-am demonstrat ca le am pe toate, la care aceasta raspunde pe un ton rastit ca ea nu imi va anula minusurile si ca nu am de cat sa iau plusuri pentru a acoperi minusurile.
In momentul acela, in pauza a venit si tata pentru a discuta cu doamna profesoara despre acest aspect.
Tata a discutat foarte frumos cu ea si pe un ton calm, si a spus sa imi dea niste fise de lucru ceva pentru a anula minusurile, in timp ce doamna profesoara a ridicat vocea atat la mine cat si la tatal meu si a spus ca ea nu are timp sa stea sa imi corecteze mie fisele, ca ea are peste 300 de elevi.