avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 619 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua Acum apox. 2 luni de zile am adresat o ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua Acum apox. 2 luni de zile am adresat o petitie presedintelui ...

Buna ziua
Acum apox. 2 luni de zile am adresat o petitie presedintelui as. de prop. in care am contestat unele sume din lista de plata ca fiind gresite / lipsa explicatii .
In luna urmatoare , apare in lista de plata rublica : taxa raspuns petitie , adica trebuie sa platesc raspunsul care a fost trimis prin Posta Romana care pana acum il primeam de la casierie unde depuneam si se depun aceste petitii .
Am intrebat de ce s a procedat asa si raspunsul a fost ca el fiind nou in functie , asa v a proceda !
Intrebare :
- Este corect cum a procedat si probabil asa v a proceda cu raspunsurile la petitiile adresate ? daca da , va rog sa motivati si daca a procedat gresit , ce pot sa fac ?
Cel mai recent răspuns: eugarizan , utilizator 17:02, 6 Decembrie 2022
2 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Legiuitorul,in cuprinsul disp L nr 196/2018 a prevazut obligatia presedintelui de asociatie sa raspunda la contestatii in termen de 10 zile -fara insa a impune forma de comunicare raspuns email,sms,postal,etc
Posibil ca presedintele de asociatie a comunicat raspunsul prin corespondenta postala pentru a avea in viitor dovada legala ca ati primit raspuns,corespondenta fiind probabil cu confirmare de primire
Este o forma legala de comunicare intre locatari si echipa manageriala a asociatiei de proprietari
Ultima modificare: Vineri, 2 Decembrie 2022
ynocentta, utilizator
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu am nimic impotriva cum trimite el raspunsul , cu posta , prin curier , cu avionul , dar sa nu ma puna pe mine locatar petitionar sa plateasc ca asa vrea el .
Eu am intrebat daca este legal cum procedeaza , sau perindat atatia presedinti dar niciunul nu a procedat asa , pai daca eu depun petitia la casierie unde exista registrul de inregistrari , de ce vi tu acum si in baza carui document procedezi asa ?
Nu s a votat in nici o A.G. asa ceva , statutul nu prevede , in legea asociatiilor de proprietari nu am gasit o asemena prevedere .
Adica raspunsul / raspunsurile date pana acum nu erau legale ? se pare ca ne scarpinam unde nu trebuie sau ne dam importanta .
1 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Presedintele vrea sa aibe o confirmare a dvs ca ati primit raspunsul. Este legal.
In viitor, dvs puteti sa spuneti ca nu v-a raspuns...asa, are o dovada.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
putea sa intocmeasca raspunsul in dublu exemplar iar dvs sa semnati de primire pe exemplarul lui!
1 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
În principiu este vorba despre o cheltuială suplimentară, în beneficiul dvs., deci este normal să o suportați. Eu plătesc cheltuielile de întreținere prin ordin de plată, de mai bine de 15 ani, și nu mi s-a pus niciodată la cheltuieli valoarea acestuia, deși banca la care asociația are contul comisionează acest serviciu; dar alți forumiști se plâng că sunt puși la plată. Deci depinde de cum tratează asociația respectivă de proprietari. Dar chiar așa, ajungem să facem un caz din câțiva lei?

Alte discuții în legătură

Refuz al presedintelui de a primi sesizari / petitii de doua ... eugarizan eugarizan refuz al presedintelui de a primi sesizari / petitii De doua luni de zile incerc sa depun la asociatia de proprietari o petitie si sunt refuzat de ... (vezi toată discuția)
Este normal pentru o garsoniera sa platesc 48 lei salariu adm ... cristianpitica cristianpitica Este normal pentru o garsoniera sa platesc 48 lei salariu adm + 19.08 taxe juridice + 25 curatenie un total de 90 de lei cum este posibil sa platesc mai mult ... (vezi toată discuția)
Refuzul președintelui de a-mi prezenta proiectul de anvelopare ... BEN46 BEN46 Refuzul președintelui de a-mi prezenta proiectul de anvelopare a blocului ? (vezi toată discuția)