Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna. ma confrunt cu urmatoatea problema. Prin intermediul telefonului de firma am dat diverse mesaje SMS cu suprataxa pentru a-mi face abonamente la ziare si reviste, am facut donatii unor persoane ce aveau nevoie de diverse operatii, mi-am cumparat 2-3 tricouri, toate acestea de prin august pana in noiembrie. Ajunsesem la un cost suplimentar de 160-190 euro in fiecare luna. Acum problema e ca firma vrea sa-si recupereze paguba, insa eu, la primirea telefonului nu am semnat nimic ce sa aminteasca de vreo limita in minute sau in bani. Am semnat doar ca am primit telefonul si cartela. In acest caz exista o cale legala a firmei pt a-si recupera banii ( approx 400-500 eu) multumesc
Firma va poate dovedi ca nu ati folosit telefonul in interes de serviciu si va poate obliga sa achitati convorbirile efectuate in afara serviciului. Dvs,daca ati fi angajator,vi s-ar parea corect sa platiti pt un salariat care si-a comandat tricouri,a dat sms-uri pe banii firmei si nu in interes de serviciu ? Printr-o cercetare administrativa eu zic ca se rezolva acest subiect si veti plati!
Furt clienti
simpatica
Lucrez in cadrul unei firme ce consiliaza/vinde credite ipotecare la mai multe banci (brokeri de credite). Din pacate, din cauza anumitor divergente , unii ... (vezi toată discuția)