Buna ziua,
Am adus la cunostinta si predat catre eMAG (in showroom) un produs electronic cu defectiuni pe data de 24.04.2023. Produsul a fost reparat pe data de 9.05.2023 si receptionat in showroom pe 10.05.2023, 16 respectiv 17 zile de la aducerea la cunostinta a defectului produslui. Cei de la emag initial au inceput sa ma dezinformeze ca, cele 15 zile curg de la ajungerea in service, apoi dupa ce le-am trimis citate din lege, ca vorbesc cu colegii dumnealor, apoi chiar ieri mi-au scris ca imi returneaza banii sa le dau un cont bancar. Azi am primit un telefon ca ei se incadreaza in termenul legal de 15 zile, si ca data primirii nu se calculeaza.
Nu doresc acest produs, a fost de 2 ori in garantie la mai putin de 1 an diferenta.
1. Ma puteti lamuri va rog daca data predarii este inclusa in cele 15 zile legale.
2. Data notificarii reparatiei sau data cand produsul este disponibil fizic de ridicat incheie cele 15 zile ?
Va multumesc anticipat.