avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 109 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Cod caen 8690 pfa
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Cod caen 8690 pfa

Buna ziua, ma confrunt cu o problema ce nu vad unde sa pot gasi raspunsul (onrc ma trimite la institutul de statisitica, la institul de statistica am mers fizic si nu au stiut sa-mi dea un raspuns, m-au indrumat sa scriu un mail la insse Bucuresti, inca astept raspunsul ). Problema este urmatoarea in 2022 onrc mi-a emis un certificat de inregistrare pfa pe cod caen 8690 - cand am fost la onrc le-am explicat ca sunt bioinginer medical cu diploma emisa de UMF Iasi si ca vreau sa desfasor activitati medicale laborator radiologie intr-un spital de stat. Ei au zis ca ma incadrez pe 8690 - alte activitati referitoare la sanatatea umana, asta scrie pe certifcaul de inregistrare al pfa ului , greseala mea a fost ca i-am crezut ca este ok acest caen si nu am citit mai in detaliu ce presupune, dupa 1 an de prestari servicii cu spitalul am descoperit in descrierea caen ului ("activitati referitoare la sanatatea umana, ce nu sunt efectuate în spitale sau de catre medici sau dentisti ....") ca nu pot desfasura activitati in spital. M-am intors la onrc pentru a completa cu un cod secundar 8610. Raspunsul lor a fost ca nu pot presta activitati medicale pe pfa (nu uitati ca ei mi-au emis certificaul de inregistrare ) si ca ei nu se ocupa de coduri caen . Am facut totusi o cerere pentru a completa activitaea pfa ului cu codul 8610 (cred ca acest cod este ok?) mi-au dat o amanare cu urmatoare descriere :
"Acorda termen la data de ...... , termen pana la care solicitantul va remedia si completa documentele depuse in sustinea cererii cu urmatoare :