avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 389 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua. Sunt medic ginecolog intr-un spital de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua. Sunt medic ginecolog intr-un spital de stat. Prin ...

Buna ziua.
Sunt medic ginecolog intr-un spital de stat. Prin prisma meseriei am contact cu multe paciente gravide minore (13-14-15 ani).
Spitalul nu are asistent social si juristul nu ma ajuta cu nimic.
Care ar fi traseul normal pe care ar trebui sa-l parcurg in mod normal.
Pana acum am apelat 119 dar nu sunt convins ca este modul corect de a actiona.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:43, 24 Februarie 2024
Bună ziua,
Luați legătura cu cei de la Direcția de Asistență Socială din cadrul primăriei, sunt cei mai în măsură să vă răspundă.
Doamna respectiva insista ca ea este angajata primariei, nu a spitalului si nu ma poate ajuta.

Manuela Rășină a scris:

Bună ziua,
Luați legătura cu cei de la Direcția de Asistență Socială din cadrul primăriei, sunt cei mai în măsură să vă răspundă.

Pana acum nu ati menționat de nicio doamna.
Ce doriti de fapt sa aflati ?

Majin a scris:


...
Care ar fi traseul normal pe care ar trebui sa-l parcurg in mod normal.
Pana acum am apelat 119 dar nu sunt convins ca este modul corect de a actiona.
Multumesc!

Mi s-a recomandat sa iau legatura cu Directia de Asistenta Sociala din primarie. Asistentul social din cadrul primariei (o doamna) insista ca nu este angajatul spitalului.

Vreau sa stiu care este demersul normal in astfel de cazuri.
Ultima modificare: Sâmbătă, 24 Februarie 2024
Cornel Vasile, Consilier juridic

Alte discuții în legătură