-in procesul verbal nu a fost specificata seria aparatului radar;
Depinde de tipul de radar, unele modele se identifica prin numarul masinii pe care e montat. Asa trebuie sa apara in buletinul de verificare metrologica, pe aceeasi masina
-am fost urmarit mai bine de 10km cu viteze de peste 180 km/h, fara girofar pornit;
Nu este obligatoriu sa va urmareasca cu girofarul pornit, pisica cu clopotel la git nu prinde soareci.
-coordonatele GPS de pe radar duc la o locatie la peste 40km distanta fata de locul in care am fost oprit;
Poate e doar o greseala de redactare in PV, numita juridic eroare materiala.
-politia m-a surprins in mers cu o viteza in procesul verbal peste cea specificata ca si viteza maxima limitata electronic de catre producator in cartea masinii (cu 1km/h, dar chiar si asa, deoarece stiu ca de cativa ani nu mai exista detaliul cu marja de eroare surprinsa de radar si ca acestea trebuie calibrate dinainte sa se plece cu ele pe teren);
1 km/h diferenta la viteza aia cu care ati fost depistat e sub marja de eroare a radarului.
-am vazut ca este in discutie o lege cu privire la masinile neinscriptionate; daca pana la data procesului o sa se aprobe, poate exista varianta de a ma lega retroactiv de acest lucru?
Ipoteza asta se vehiculeaza de mult timp, insa, oricum, legea nu se va aplica retroactiv.