Bună ziua! Vă rog frumos să mă sfătuiți ce să fac , în legătură cu o vacanță în Turcia, pe care o agenție de turism, mi- a vândut- o că all inclusiv, iar acolo, mi s- a cerut chiar de la cazare, să plătesc ca să am internet, prosoapele de plajă, etc. În plus, am anunțat agenția că la restaurant sunt nenumărate muște pe mâncare, le- am trimis filme cu acestea și în loc să vb cu managerul de la hotel, m- au trimis pe mine să le spun și să rezolv problema ( cu toate că eu am plătit acest concediu ca să mă relaxez , nu să - mi folosesc timpul la a face reclamații și a mă stresa). Plus , că la cumpărarea biletului de vacanță au prezentat locația ca ceva super fain, iar apoi când le- am spus că sunt probleme, au avut obrăznicia să spună că la banii care i- am dat ( peste 1000 euro) , ce pretenții mai am. Ce aș putea face ? Mulțumesc!
Puteți face o sesizare la ANPC privind relația cu agenția de turism,,informatiile oferite dvs etc.In funcție de raspuns puteți discuta cu un av dacă exista ceva optiuni(la prima vedere nu prea sunt variante)Î.Probabil exista și clienți mulțumiți,rewiew uri pozitive,pot fi aspecte care țin de o doza de subiectivitate etc.All inclusive nu înseamnă și internet inclus ci în general wifi în camere sau în multe cazuri doar în lobby etc.Discutia este destul de lunga și excede unui răspuns pe un forum..Puteti încerca și o eventuala sesizare la autoritățile de profil dinTurcia cautandninformatii pe net..