avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 402 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Pacaliti de agentia de turism
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Pacaliti de agentia de turism

Buna ziua, suntem 2 familii care am apelat la o agentie online pt a ne trimite o oferta in vacannta in Turcia. Am acceptat un pachet , am incheiat un contract, am platit online cu o luna inaintea plecarii. Toate bune si frumoase pana la plecarea in vacanta inainte cu doua zile cand am fost informati telefonic ca daca vrem sa renuntam la vacanta si ca ni se restituie banii sau daca dorim sa ni se schimbe biletele de avion cu escala de 4 h.Motivul lor fiind ca Taromul a anulat zborul. Conditiile contractuale de la bun inceput au fost ca o sa zburam cu charter direct la ore rezonabile pt copii de 3 si 5 ani. Fiind constransi de situatie,avand cu totii un serviciu cu concediul de odihna stabilit din timp(sotul meu fiind doctor)am fost obligati sa zburam dupa regulile lor, chiar daca escala si cele 4 h de asteptat in aeroportul din Instanbul erau la 2:00 noaptea . Surpriza a fost cand le am cerut un act oficial ca s a anulat zborul. Nici pana azi nu am primit acel act care ar fi dovedit anularea zborului.Au devenit aproape imposibil de abordat cei de la agentie. Ne am informat la agentia care ne a preluat in Turcia si ne au confirmat ca de fapt nici nu erau rezervate locuri de avion pe numele nostru ci doar la hotel figuram cu rezervarea. Intrebarea mea este...Din punct de vedere legal noi ca si calatori, consumatori nu avem nici un drept de despagubire pt faptul ca ni s a promis si am stabilit de la bun inceput clauzele unui contract iar in ultimele 2 zile sa fim obligati sa acceptam pacaleala celor de la agentia de turism? Nu a fost vorba de nici un zbor anulat, am fi acceptat situatia pt ca se mai intampla, insa faptul ca am fost pacaliti este de neacceptat. Invers daca noi schimbam ceva in contractul de vacanta sunt convinsa ca nu eram iertati...
Va multumesc anticipat si astept orice indrumare de la dumneavoastra!
Solicitati informatii oficiale de la Aeroport - privind anularea zborurilor Tarom. Solicitati de asemenea informatii legate de rezervarea locurilor la Tarom. Dupa ce veti primi raspunsul oficial al acestora, va puteti indrepta impotriva agentiei de turism.
Buna ziua
Agentia online( despre directbooking este vorba) au recunoscut in ultimul mail ca nu am avut nici o rezervare, plasand vina ca nu s au suplimentat locurile la avion. De parca ar fi din lego avionul....
Ei se apara cu faptul ca ne-au asigurat pana la urma bilete de avion. Problema este ca noi nu vroiam cu escala de 4 h la Instanbul. Ideea este ca ei au promis una ,cand am platit cu o luna inainte,integral toata vacanta . Era vb de zbor direct Bucuresti -Antalya.... si pana la urma am plecat dupa cum au vrut ei...
Avem un mail cum recunosc faptul ca nu s a anulat zborul insa ne au asigurat altul.
Repet si apelez la dv sa ma indrumati cam care sunt drepturile noastre,unde treb sa fac mai exact o plangere despre faptul ca noi am platit pt ceva si am primit altceva. Este ca si cum mergi la magazin platesti un produs si primesti altceva iar noi ca si consumatori trebuie sa ne multumim cu ce ni se baga pe gat. Nu i normal asa ceva....
Va multumesc frumos de implicare!

Solicitati informatii oficiale de la Aeroport - privind anularea zborurilor Tarom. Solicitati de asemenea informatii legate de rezervarea locurilor la Tarom. Dupa ce veti primi raspunsul oficial al acestora, va puteti indrepta impotriva agentiei de turism.

Depinde ce anume doriți urmare a acestor nereguli sesizate. Dacă doriți ca agenția să fie trasă la răspundere, să primească o sancțiune, puteți sesiza OPC. Dacă doriți despăgubiri pentru prejudiciul suferit prin aceea că nu ați putut zbura așa cum ați fost informați inițial, aveți la îndemână calea amiabilă sau judecata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prietenul meu s-a îmbolnăvit în timpul vacanței în turcia și este internat. poate pleca din spital dacă dă o declarație, sau e obligat să rămână? ar pierde asigurarea medicala? Legal1228 Legal1228 Buna dimineata! Sunt in vacanta in Turcia si prietenul meu este la spital deoarece se simtea rau. In aceasta seara avem biletul de avion spre Romania. ... (vezi toată discuția)
Bună ziua. am o mare rugăminte la dvs. am cumpărat bilet de ... marele torino marele torino Bună ziua. Am o mare rugăminte la dvs. Am cumpărat bilet de avion cu un bagaj în plus pentru cala. Am un zbor cu o escala de 4 ore. Am fost anunțat de ... (vezi toată discuția)
Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)