avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 601 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 Cod CAEN intreprindere individuala montaj mobila PAL
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

Cod CAEN intreprindere individuala montaj mobila PAL

Buna ziua,
As avea nevoie si eu de o lamurire, legata de alegerea corecta a unui cod CAEN. Eu sunt inginer in industria lemnului si am hotarat sa infiintez o intreprindere individuala. In cadrul acestei intreprinderi voi desfasura activitati de consultanta in vederea amenajarii unei camere cu mobila , proiectarea mobilei si chiar si montarea mobilei. Totul se refera doar la mobila din PAL. Deci eu nu ma voi ocupa de taiat, cantuit sau alte treburi de gen, ci voi cumpara PAL-ul gata pregatit pentru montaj, in urma schitelor realizate de mine. Sediul social va fi la mine in apartament, intrucat montajul mobilei se va realiza la client acasa. In aceste conditii nu stiu ce cod CAEN sa aleg.
Mentionez ca in principal clientii vor fi PF, dar am incheiat un acord de principiu si cu un magazi, urmand a livra si acolo mobila din PAL.
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: brindusa maier , utilizator 21:57, 17 Februarie 2010
7410 - Activitati de design specializat
7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
multumesc foarte frumos pentru raspuns!!!!!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cod caen proiectare si montaj mobila pal, eventual comercializare brindusa maier brindusa maier Buna ziua, As avea nevoie si eu de o lamurire, legata de alegerea corecta a unui cod CAEN. Eu sunt inginer in industria lemnului si am hotarat sa infiintez o ... (vezi toată discuția)
Cod caen corect + necesitate casa de marcat mayermob mayermob Buna ziua, Sunt inginer in industria lemnului si mi-am infiintat o intreprindere individuala. Ma ocup cu producerea de mobilier din pal (practic eu fac ... (vezi toată discuția)