avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 115 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 Cod CAEN proiectare si montaj mobila PAL, eventual ...
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

Cod CAEN proiectare si montaj mobila PAL, eventual comercializare

Buna ziua,
As avea nevoie si eu de o lamurire, legata de alegerea corecta a unui cod CAEN. Eu sunt inginer in industria lemnului si am hotarat sa infiintez o intreprindere individuala. In cadrul acestei intreprinderi voi desfasura activitati de consultanta in vederea amenajarii unei camere cu mobila , proiectarea mobilei si chiar si montarea mobilei. Totul se refera doar la mobila din PAL. Deci eu nu ma voi ocupa de taiat, cantuit sau alte treburi de gen, ci voi cumpara PAL-ul gata pregatit pentru montaj, in urma schitelor realizate de mine. Sediul social va fi la mine in apartament, intrucat montajul mobilei se va realiza la client acasa. In aceste conditii nu stiu ce cod CAEN sa aleg.
Mentionez ca in principal clientii vor fi PF, dar am incheiat un acord de principiu si cu un magazin, urmand a livra si acolo mobila din PAL.
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: MARGARETA STANCIU , Avocat 08:36, 18 Februarie 2010

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cod caen intreprindere individuala montaj mobila pal brindusa maier brindusa maier Buna ziua, As avea nevoie si eu de o lamurire, legata de alegerea corecta a unui cod CAEN. Eu sunt inginer in industria lemnului si am hotarat sa infiintez o ... (vezi toată discuția)
Cod caen corect + necesitate casa de marcat mayermob mayermob Buna ziua, Sunt inginer in industria lemnului si mi-am infiintat o intreprindere individuala. Ma ocup cu producerea de mobilier din pal (practic eu fac ... (vezi toată discuția)