Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 8354 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Împreună cu 10 specialiști de la EY România, KMPG România, Viboal FindEx și Dobrinescu Dobrev discutăm despre: TVA în comerțul electronic, SAF-T, analiza de risc fiscal etc. Rezervă loc și participă!

Acasă Subiect: conformitatatea bunului
Subiect: conformitatatea bunului
ACCES PREMIUM

Cei care pun la dispoziție aplicații mobile, cărți electronice sau jocuri vor avea obligații mai stricte față de consumatori

Alexandros Bakos în Aspecte juridice
Redactor, avocatnet.ro
25 Noiembrie 2020 | 0 | 858

Autoritatea pentru protecția consumatorului (ANPC) a propus, în dezbatere publică, un proiect de lege specială care să reglementeze activitatea de vânzare de conținut  și servicii digitale (articole online găsite pe diferite platforme, cărți în format electronic, jocuri și programe care vor fi actualizate constant etc.), astfel încât să le fie asigurat consumatorilor un grad sporit de protecție. Posibilele modificări ce ar putea fi aduse prin proiectul de lege nu trebuie înțelese ca asigurând, pentru prima dată, protecția celor ce cumpără conținut sau servicii digitale. Dreptul consumatorului o face deja. Însă o lege specială, în acest domeniu, va asigura un nivel minim și predictibil de protecție. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Probleme și nemulțumiri cu produsele cumpărate de Black Friday? Ce opțiuni au cei nemulțumiți

Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul