Când alegem un produs sau un serviciu, nu cumpărăm doar un nume, cumpărăm o promisiune. O promisiune a calității, a încrederii în produsul respectiv și a unei experiențe superioare. Într-o lume în care opțiunile par a fi nelimitate, consumatorii români caută repere, prin care să se asigure că au făcut alegerea corectă. Aici intervine programul Superbrands România, identificând și aducând recunoaștere brandurilor care excelează prin calitate, inovație și reputație. Citește articolul
Superbrands România, program derulat de către agenția BDR Associates, anunță încheierea primei faze a ediției curente. Au fost identificate brandurile comerciale și de business eligibile pentru statutul de Superbrand, prin reputația și cultura lor de branding, impecabile. Procesul de evaluare a fost asigurat cu sprijinul membrilor Consiliului Superbrands, format din 30 de reputați specialiști și lideri în business din diferite companii, împreună cu Ipsos, partenerul oficial al Superbrands în România. Citește articolul
BDR Associates a demarat a 11-a ediție a programului Superbrands România, 2024 – 2025. A fost constituit Consiliul Onorific Superbrands, în care au fost invitate să participe 30 de personalități din diferite industrii și sectoare de activitate, lideri de companii multinaționale, specialiști în management, marketing, publicitate, comunicare strategică, branding, media și consultanță în domenii relevante. Citește articolul