Act normativ: ORDONANȚĂ nr 21/1992
ACCES PREMIUM
Din 21 ianuarie, este obligatorie o noua placheta cu Telefonul Consumatorilor. Iata de unde poate fi descarcata!
Firmele vor trebui sa afiseze din 21 ianuarie 2015 o noua placheta cu Telefonul Consumatorilor, care a fost aprobata la finalul anului trecut. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ordinul ANPC nr. 505/2014 - masuri de informare a consumatorilor de catre prestatorii de servicii de plata care desfasoara operatiuni de plata prin ATM-uri
Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 505/2014 privind unele masuri de informare a consumatorilor de catre prestatorii de servicii de plata care desfasoara operatiuni de plata prin intermediul ATM-urilor a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 800 din 3 noiembrie 2014. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ordinul ANPC nr. 594/2014 - modificarea Ordinului ANPC nr. 72/2010 - unele masuri de informare a consumatorilor
Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 594/2014 privind modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 937 din 22 decembrie 2014. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Empatie sau indiferenta? Realitatea din institutiile medicale private
A oferi un serviciu exceptional incepe prin a asculta pacientul cu atentie si rabdare, a centra discutia pe nevoile individuale ale acestuia si mai ales a oferi empatie, indiferent daca ne raportam la un medic, la o persoana din call center sau receptie. Cu toate acestea un studiu de Mystery Calling efectuat impreuna cu compania pe care o conduc, VBS - Business Solutions, la principalele clinici de sanatate private, a aratat ca doar in jumatate din cazuri “pacientii misteriosi” au fost intampinati la celalalt capat al firului pe un ton optimist, asigurat de o voce calda, plina de speranta, oferindu-le certitudinea ca sanatatea lor este primordiala. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Vocea din online
90% dintre operatorii din departamentele de "customer support" ai jucatorilor de pe piata IT online nu au oferit detalii despre politica de garantie a produselor recomandate, conform unui studiu de Mystery Shopping. Totodata acestia au oferit raspunsuri evazive atunci cand potentialii clienti s-au interesat de procedura de returnare adoptata de companie. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Alexandru Boiciuc
în
Redactor-șef, avocatnet.ro
21 Noiembrie 2014 | 10 | 6675 | Timp de citire: 4 min.
Ai de gand sa faci cumparaturi online de "Black Friday"? Iata ce trebuie sa stii
21 Noiembrie 2014 | 10 | 6675 | Timp de citire: 4 min.
Fenomenul "Black Friday" a ajuns de cativa ani si in Romania, acesta traducandu-se prin reduceri considerabile de preturi oferite de comercianti prin intermediul magazinelor online. Insa nu toti stiu la ce trebuie sa fie atenti atunci cand fac cumparaturi pe internet si ce drepturi au in aceasta situatie. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Reminder Mai ai cateva zile in care sa castigi 6 sticle de vin. Participa la concurs!
Marvin Wine Shop organizeaza, pe pagina de Facebook a AvocatNet.ro, un concurs la care participantii pot castiga 6 sticle de Incantation Domeniile Dealu Mare Urlati. Citește articolul
ACCES GRATUIT
(P) La Fantana a lansat campania "Filtreaza apa de mituri"
La Fantana, liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator si furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea, a lansat campania „Filtrează apa de mituri”. Proiectul are ca scop informarea publicului cu referire la prejudecatile legate de apa si sa aduca un plus de continut util despre aceasta. Totodata, campania isi propune sa reabiliteze consumul de apa de la robinet si filtrarea acesteia, ca raspuns la recomandarile medicale. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Parteneriat media
Rapoarte gratuite pentru magazinele online. Afla mai multe la evenimentul TeCOMM!
Este greu sa vorbim despre o reteta a succesului atunci cand ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numerosi factori care influenteaza bunul demers al unei afaceri digitale. Un lucru deosebit de important si accesibil tuturor detinatorilor de magazine online este analiza. Analizarea permanenta a magazinului tau poate fi aspectul care va face diferenta dintre excelenta si faliment. Din fericire, Google Analytics vine in sprijinul magazinelor online punandu-le la dispozitie o noua functionalitate cu ajutorul careia pot fi realizate rapoarte avansate fara implicarea unor costuri. Citește articolul
ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?
Cum pacalesc unele banci clientii, iar 1,5 milioane de oameni care au platit asigurarea obligatorie a locuintei risca sa nu primeasca despagubiri
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul









