ACCES GRATUIT
Premiera pe piata de publicitate din Romania
Lansarea programul Secunda - viata si startul campaniei de strangere de fonduri pentru Fundatia Mihai
Programul Secunda - viata este o premiera in Romania si reprezinta un mecanism inovator de strangere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secunda - viata ofera atat companiilor interesate, cat si industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct in sustinerea diverselor cauze sociale.
Articolul continuă mai jos
Mecanismului Secunda - viata consta in cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV catre o cauza umanitara. Spoturile marcilor participante in cadrul programului vor purta sigla Secunda Viata, marcand implicarea acestora in sustinerea
cauzei alese.
”Diferenta dintre o reclama TV standard de 30 de secunde si aceeasi varianta de 29 de secunde este insesizabila pentru spectator, insa poate face toata diferenta pentru o cauza umanitara. Contravaloarea unei secunde reprezinta 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este calculat in functie de audiente, publicul este
cel care practic ajuta doar uitandu-se la TV. Cu cat audientele sunt mai mari, cu atat suma pusa in slujba cauzei umanitare devine mai mare! Altfel spus: doar uitandu-se la reclame, publicul face ca marcile sa ajute cauzele umanitare!”, a adaugat
Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.
Campania de strangere de fonduri pentru fundatia fondata de Mihai Nesu, prin mecanismul Secunda Viata, a fost initiata si sustinuta de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secunda - viata pentru Fundatia Mihai Nesu” deschide seria campaniilor marca Secunda - viata si se alatura eforturilor de a ajuta oamenii imobilizaþi in scaune cu rotile sa aiba o viaþa mai buna.
”Dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, dorinta de a da viata sperantelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secunda - viata este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate foloseste mecanismele proprii in scop umanitar. Avem toata increderea ca tot mai multe marci se vor alatura demersului nostru pentru ca fiecare secunda conteaza. Iar Secunda - viata poate schimba vieti.” a adaugat
Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.
Primele marci care au acceptat sa se alature programului Secunda - viata si astfel sa sustina
Funadatia Mihai Nesu sunt: AXA Asigurari si Gazeta Sporturilor.
Pentru detalii suplimentare despre program, va rugam accesati
www.secunda-viata.ro.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)