Site-ul este gata si este lansat pe piata. Am stabilit si cuvinte cheie pentru site. Mentenanta si marketingul sau insa pot dificile pentru aceia care nu au experienta.
Cum ascunzi un copac? Il duci in padure ...
Site-ul este gata si este lansat pe piata. Am stabilit si cuvinte cheie pentru site. Mentenanta si marketingul sau insa pot dificile pentru aceia care nu au experienta. Regulile jocului se schimba des (mai ales in SEO) si de aceea nu exista o "reteta universala" pentru obtinerea succesului. Mai mult de atat, fiecare are practica sa si adaptarea specialistilor este destul de greoaie.
De ce se schimba algoritmii ? Din dorinta motoarelor de cautare de a fi cat mai relevante in raspunsurile oferite celor care cauta. Daca toata lumea ar "pacali" motoarele niciodata nu s-ar mai ajunge si la paginile celor care o fac din pasiune. Nu se doreste per ansamblu ca unii webmsteri care nu muncesc prea mult sa castige prea multi bani din publicitate.
Fiecare motor de cautare foloseste algoritmii sai pentru a determina relevanta website-ului. Calcularea acestor algoritmi determina locul unde apareti pe paginile cu rezultate intoarse. Pentru a se asigura ca unii webmsteri nu castiga primele pozitii de unde nimeni nu ii poate detrona, motoarele de cautare schimba des algoritmii.
Tendinta actuala este de a face un "triaj" intre site-urile care sunt optimizate pentru motorul de cautare si cele care sunt de o adevarata valoare pentru utilizatori. Aici as putea remarca "armata" de editori care i-a angajat Yahoo si eforturile care se fac sa scoata DMOZ din voluntariat inspre plata editorilor. Algoritmii de fapt nu se schimba de dragul schimbarii, ci devin mult mai exacti si mai inteligenti. Este la fel de important sa fiti in fata prin cuvinte cheie cat si sa fiti in fata prin calitatea continutului.
Optimizarea pe cuvinte cheie a evoluat si ea. Daca acum cativa ani cuvantul era tratat ca o entitate ... algoritmii s-au desteptat intr-atat incat recunosc si inflexiunile cuvantului. De exemplu pentru "advertising" se considera si advertise, advertised, advertisement, etc.
"Greutatea: cuvintelor-cheie este data de Titlu, Meta-Tags (relevante acum doar pentru motorele mici), tag-urile H, "alt"-ul de pe imagine, tag-uri de formatare (bold sau italic) . Cum titlul si Alt-ul sunt foarte importante aveti grija ca daca le umpleti de cuvinte-cheie s-ar putea sa luati penalizare de spam.
Una din cele mai bune metode de a aduna cuvinte-cheie pe site este de a scrie continut normal (natural) intr-o prima faza pe site (cca 6-8 luni). Abia dupa aceasta perioada de inceput ar trebui sa va preocupe ce se intampla mai departe cu optimizarea pe cuvinte-cheie. Dupa acesta perioada va sugerez sa fiti atenti la fiecare articol scris in parte.
Cuvinte Cheie
Cuvinte Cheie
Ce trebuie sa verificati cand va apucati sa faceti copyright pe cuvintele cheie:
1. URL . Cuvantul-cheie sa fie cat mai aproape de radacina daca e posibil
2. Titlul paginii : sa fie intre 10 si 50 de caractere si sa includa unul sau doua cuvinte cheie
3. Description : unu sau doua cuvinte cheie. Nu trebuie sa fie exagerata
4. Keywords : Puteti sa actionati si acest tag insa feriti-va sa folositi in el cuvinte care nu apar in text.
5. Densitatea : Aceasta inseamna totalitatea cuvintelor si a celorlalte texte. O densitate de 15-20% este maxim admisa si este periculoasa pentru ca poate fi interpretata spam, una mai mica de 5% este nerelevanta. Recomandarea Underclick este sa incercati sa va mentineti in zona de 7%.
6. Headere (h1, h2) : mult mai multa greutate se acorda cuvintelor scrise in aceste taguri
7. Formatarea de text (bold sau italic) : Nu prea e relevanta insa poate aduce rezultate pozitive daca puneti in Bold prima aparitie si ultima a cuvantului cheie.
8. Fraze-Cheie : daca mergeti pe o fraza cheie, incercati sa nu inversati cuvintele in ea pentru ca nu mai este relevanta, si mentineti-o la fel pe parcursul textului.
9. Alt : Comentariul pe poza. Introduceti o data sau de doua ori cuvinte cheie in ALT. Atentie ca textul sa fie relevant si pentru imagine.
Comentarii articol (0)