Desi venitul mediu per utilizator servicii cartela si abonament a fost in medie de doar 5,4 euro, oficialii Cosmote Romania estimeaza o majorare odata cu marirea bazei de clienti si imbunatatirea acoperirii.

Pe de alta parte, in comunicatul companiei se precizeaza ca investitiile realizate in ultima perioada incep sa dea roade si, in ciuda pierderilor operationale evolutia performantelor Cosmote se incadreaza in planurile initiale.
Numarul persoanelor care folosesc serviciile Cosmote a ajuns la peste jumatate de milion de clienti, reprezentand o cota de piata de aproximativ 4%. In plus, reprezentantii Cosmote au mentionat ca in perioada aprilie - iunie, prin lansarea unor servicii si produse accesibile, compania a reusit sa atraga peste 250.000 de noi clienti.
In primii 3 ani de operare in Romania, compania isi propune sa faca investitii totale de peste 450 de milioane de euro in extinderea retelei de acoperire, in dezvoltarea canalelor de distributie si in lansarea unor noi produse accesibile. In prezent, reteaua Cosmote acopera 90% din populatie Romaniei si 75% din teritoriu.
Mai mult, pentru finele acestui an, reprezentantii Cosmote si-au propus sa continue investitiile in dezvoltarea retelei de acoperire, astfel incat sa ajunga la acelasi nivel cu ceilalti operatori de pe piata.
Totodata, Cosmote a reusit, ca numai in 6 luni sa-si dubleze reteaua de distributie, ajungand in prezent la peste 540 de magazine in toata tara, iar produsele preplatite sunt distribuite in peste 10.000 de puncte de vanzare la nivel national.
Cosmote Group este prezent in Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia si a inregistrat in prima jumatate a acestui an venituri operationale de 1,037 milioane euro, mai mari cu o treime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Comentarii articol (0)