Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul
Paragrafele delimitează între ele diferite idei sau argumente. Această separație oferă un ritm expunerii și face documentul mai simplu de parcurs și de înțeles. Tehnic, paragrafele sunt delimitate prin apăsarea tastei Enter (se introduce un simbol “carriage return” ascuns în mod normal). Citește articolul
E posibil să te uiți zilnic la videoclipuri pe YouTube, însă să nu știi câteva trucuri pe care să le folosești atunci când intri pe platformă. Citește articolul
Un studiu Accenture a analizat peste 8.300 de organizații pentru a stabili corelaţia dintre adoptarea tehnologiei și creșterea afacerilor. Citește articolul
Tu știi cum arată un copil cu ADHD? Arată ca orice alt copil. Cum se comportă și cum se manifestă este însă diferit față de alți copii. Iată mai jos ce înseamnă ADHD, cum se manifestă și cum poate un părinte să își susțină cel mai bine copilul în această situație. Citește articolul
Mi s-a întâmplat, de multe ori, să explic lucruri unui număr mai mare de oameni deodată, iar la final să constat ca unii au înțeles ceva, alții altceva, alții nimic. M-a pus serios pe gânduri ideea, așa că, ani de-a rândul după, am încercat să observ care sunt elementele care fac o explicație să fie ușor de digerat de unii oameni și imposibil de înțeles de alții. Citește articolul
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Să ai propria ta afacere poate fi lucrul cel mai minunat din lume. Dacă reziști ritmului. Și, mai mult decât atât, dacă respecți niște reguli minimaliste de raportare la afacere, la piață și clienții tăi. Despre ele vom vorbi mai jos. Citește articolul
Documentele sunt probabil cele mai plimbate fișiere într-o companie și în mediul business în general. Ofertele comerciale, contractele, documentația unui produs sau serviciu sunt doar câteva din exemplele de documente care vin în minte. Dintre acestea cred că cele mai populare formate sunt DOC și DOCX, ambele popularizate de Microsoft prin intermediul suitei Office și a editorului de documente Word. Citește articolul
Potrivit Amaliei Sterescu, unul dintre cei mai accesați consultanți de leadership, personal branding și public speaking de pe piața locală, managerii din companiile locale au o serie de motive ce îi determină să facă o schimbare drastică în carieră, fie în cadrul organizației, fie în afara acesteia. De asemenea, tranzitarea se face de cele mai multe ori pe laterală, în companie, sau în organizații similare pe poziții mai înalte, doar în puține cazuri optând pentru o schimbare totală a domeniului și a ariei de expertiză. Citește articolul