Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 665 si 666 - 21 septembrie 2012
Modificările legate de atestarea domeniului public al unui județ sunt esențiale pentru companiile care dețin proprietăți sau desfășoară activități pe terenuri care pot fi afectate de aceste reglementări.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 665 si 666 din 21 septembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
Prognoze: scad chiriile pe termen scurt
Acest departament este direct responsabil cu spațiile de birouri ale companiei (închiriere, administrare). Are nevoie să știe cum evoluează prețurile chiriilor pentru a lua decizii bune privind contractele existente sau viitoare.
Factorii economici si sociali duc pe termen scurt la o usoara scadere a chiriilor spatiilor comerciale si de birouri, care in ultimul an au dat dovada de stabilitate, iar in unele cazuri chiar de mici cresteri. Citește articolul
Comentariu
Desfiintati asigurarile obligatorii de locuinte! Argumente: o lege "praf" si actionari cu duble interese
Dacă o companie deține clădiri, birouri sau alte proprietăți, acest departament se ocupă de administrarea lor. Înțelegerea obligațiilor legale privind asigurarea acestor proprietăți împotriva dezastrelor este crucială pentru a le proteja și a respecta legea.
Desi obiectivul principal al PAID este evocat continuu drept unul cu un puternic caracter social, acest sistem de asigurare obligatorie a locuintelor a fost construit pe o lege cu multe lacune care a lasat frecvent loc la diverse interpretari, iar modificarile ulterioare aduse acesteia nu au facut decat sa puna si mai mult bete in roate companiei. Citește articolul
OUG nr. 50/2012 - reglementarea reincadrarii personalului de specialitate medico-sanitar si auxiliar sanitar la unitatile sanitare care isi reiau activitatea
Se discută schimbarea destinației unor clădiri mari (spitale), ceea ce implică aspecte de gestionare a spațiilor, proprietăților sau infrastructurii.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 50/2012 privind reglementarea reincadrarii personalului de specialitate medico-sanitar si auxiliar sanitar, redistribuit din unitatile sanitare propuse pentru reorganizare in camine de batrani, la unitatile sanitare care isi reiau activitatea a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 661, din 19 septembrie 2012. Citește articolul
Precizari CSA: Obligatia proprietarilor de locuinte de a se asigura impotriva dezastrelor naturale NU este suspendata
Acest departament gestionează proprietățile companiei și adesea se ocupă și de asigurarea acestora. Articolul este relevant pentru a înțelege cum trebuie respectate noile reguli și pentru a se asigura că bunurile firmei sunt protejate corect împotriva dezastrelor naturale.
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor anunta, intr-un document de presa publicat astazi pe pagina sa de internet, ca decizia Curtii de Apel Bucuresti (CAB), prin care Ordinul CSA nr. 15/2012 a fost suspendat, reprezinta o prima faza procesuala si nu este o decizie irevocabila. Concret, actul normativ prevedea ca, din 1 septembrie, nu se mai pot incheia asigurari facultative ale locuintelor decat pentru sume care depasesc ceea ce este asigurat prin polita obligatorie. Citește articolul
Wolf Theiss a asistat intrarea pe piata romaneasca a Grupului ReneSola
Dezvoltarea unui parc fotovoltaic implică achiziționarea și gestionarea terenurilor necesare, adică tranzacții imobiliare. Acest departament se ocupă de administrarea proprietăților și a facilităților.
Wolf Theiss a acordat consultanta societatii ReneSola New Energy S.a.r.l., membra a Grupului ReneSola, lider global in productia de panouri fotovoltaice, la preluarea intregului capital social al societatii romane Lucas Est S.R.L. Cunoscutul producator chinez intra pe piata romaneasca odata cu prima sa achizitie a unui parc fotovoltaic. Citește articolul
Act normativ publicat in M.Of.
UPDATE De-acum cadrele medicale pot fi reangajate in spitalele care nu s-au reorganizat in camine pentru batrani
Schimbările privind destinația clădirilor, cum ar fi spitale care devin cămine de bătrâni sau își reiau activitatea inițială, sunt de interes pentru gestionarea proprietăților și a infrastructurii.
In anul 2011, sute de cadre medicale au fost redistribuite in alte unitati sanitare, dupa ce spitalele in care isi desfasurau activitatea au fost propuse pentru reorganizare in camine pentru batrani. Acum, acestea vor avea posibilitatea de a fi reangajate, la cerere, in cadrul spitalului de unde au plecat, potrivit unei ordonante de urgenta publicate miercuri in Monitorul Oficial. Citește articolul
Incheierea de asigurari obligatorii pentru proprietarii cu polite facultative, suspendata in justitie
Personalul care gestionează clădirile și proprietățile companiei trebuie să știe ce asigurări sunt obligatorii și cum să se asigure că acestea sunt la zi și acoperă riscurile necesare, conform reglementărilor legale.
Curtea de Apel Bucureºti a hotarat, marti, la solicitarea Astra Asigurari, suspendarea executarii unui ordin al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) care stabilea, printre altele, ca proprietarii de locuinte care vor sa incheie polite facultative trebuie sa incheie ºi o polita obligatorie, scrie miercuri Mediafax. Citește articolul
Hotararea CSM nr. 781/2012 - completarea Regulamentului de ordine interioara al instantelor judecatoresti
Departamentul Administrativ și cel de Management al Spațiilor ar fi interesat de detalii despre amenajarea spațiilor, căile de acces, mobilierul necesar și cerințele de securitate. Chiar dacă este vorba despre săli de judecată, principiile de organizare a spațiului, siguranța și funcționalitatea pot oferi perspective valoroase pentru gestionarea propriilor clădiri și facilități, mai ales în cazul unor spații care necesită un grad înalt de organizare și securitate.
Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 781/2012 pentru completarea Regulamentului de ordine interioara al instantelor judecatoresti, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 387/2005 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 657, din 17 septembrie 2012. Citește articolul
Regulamentul instantelor de judecata s-a modificat. Afla noutatile!
Departamentul se ocupă de administrarea spațiilor și a clădirilor companiei. Articolul oferă detalii despre amenajarea spațiilor, căile de acces și măsurile de securitate într-un mediu public important (instanțele), ceea ce poate oferi idei sau bune practici relevante pentru gestionarea propriilor facilități, mai ales dacă acestea au cerințe similare de acces sau securitate.
De-acum, cel putin una dintre salile de judecata ale instantelor va fi amenajata pentru judecarea cauzelor privind persoanele private de libertate, se arata intr-un act normativ publicat, luni, in Monitorul Oficial si intrat in vigoare la data publicarii. Citește articolul










