Filtrează articole după
Explicăm Legislația

Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)

ACCES PREMIUM

Reminder Patru declaratii de TVA se depun pana miercuri. Care sunt acestea?

Este direct responsabil cu administrarea proprietăților companiei, inclusiv cu gestionarea documentelor și procedurilor pentru schimbarea destinației terenurilor.

Roxana Neagu în Director Editorial, avocatnet.ro
10 Octombrie 2012 | 2 | 46409 | Timp de citire: 0 min.

Patru declaratii fiscale referitoare la taxa pe valoarea adaugata au termen de depunere pana miercuri, 10 octombrie. Atentie, insa, formularele sunt obligatorii numai pentru anumiti contribuabili. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Obligativitatea medierii inaintea unui proces, dezbatuta in emisiunea AvocatNet.ro

Gestionarea contractelor diverse și a spațiilor de lucru poate genera dispute, iar departamentul administrativ trebuie să știe că există o etapă obligatorie de informare despre mediere înainte ca aceste conflicte să ajungă în instanță, pentru o bună organizare.

Anca Dumitrescu în 10 Octombrie 2012 | 24 | 6199 | Timp de citire: 1 min.

AvocatNet.ro va dezbate in cadrul emisiunii de astazi noile prevederi in domeniul medierii. Astfel, din 2013, atat persoanele fizice, cat si cele juridice sunt obligate sa participe la o sedinta de informare privind medierea inainte de a ajunge in fata instantei de judecata. Invitatul nostru este Aniela Ionescu Badita, mediator autorizat. Poti urmari emisiunea in cadrul acestui articol, incepand cu ora 19.30. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?

Cat vom plati la iarna pentru incalzire si cum sa te protejezi de scaderea vanzarilor si deprecierea leului

Costurile de încălzire și facturile la energia termică sunt o preocupare directă pentru gestionarea costurilor operaționale și a facilităților clădirilor companiei.

avocatnet.ro în 9 Octombrie 2012 | 1049 | Timp de citire: 3 min.

AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum arata documentul fara de care nu vei mai putea incepe un proces?

În cazul unor dispute legate de proprietăți, închirieri sau alte aspecte administrative, este important să se cunoască procedura obligatorie de informare despre mediere, pentru a gestiona eficient astfel de situații.

Roxana Neagu în Director Editorial, avocatnet.ro
9 Octombrie 2012 | 47 | 20404 | Timp de citire: 6 min.

Din 2013 atat persoanele fizice, cat si cele juridice sunt obligate sa participe la o sedinta de informare privind medierea inainte de a ajunge in fata instantei de judecata. Indeplinirea acestei obligatii trebuie dovedita de justitiabili printr-un proces verbal eliberat de mediator. AvocatNet.ro va prezinta astazi modelul acestui document, dar si un ghid complet referitor la modul in care se va desfasura sedinta de informare.   Citește articolul

ACCES GRATUIT

Fiscalitatea romaneasca - un joc de-a alba-neagra cu un singur pierzator: contribuabilul

Multe taxe locale sunt legate de clădirile, terenurile și alte bunuri imobile folosite de companie. Cu o creștere a acestor taxe, costurile de întreținere și administrare a proprietăților vor fi mai mari, iar acest departament trebuie să le gestioneze în mod eficient.

Wall-Street.ro în 8 Octombrie 2012 | 1 | 1046 | Timp de citire: 1 min.

Vor creste taxele si impozitele locale din 2013? Raspunsul este inca o necunoscuta. Cert este ca nici premierul si nici oficialii Ministerului de Finante nu stiau nimic despre proiectul de hotarare care viza majorarea taxelor locale cu 16,05%. Ca de obicei, fiscalitatea romaneasca este ca un joc de alba neagra, in care contribuabilul pierde intotdeauna. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?

Firmele de stat mor pe capete, iar Fiscul vrea sa aduca bancilor clienti cu forta

Este interesat de evoluțiile privind taxele locale și piața imobiliară, deoarece acestea pot influența costurile de operare și administrare a proprietăților companiei.

Mirela Oprea în 8 Octombrie 2012 | 1444 | Timp de citire: 3 min.

AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul

ACCES GRATUIT

Impozitele si taxele locale nu mai cresc momentan. MFP a retras proiectul care le majora

Poate influența costurile operaționale ale companiei, în special cele legate de impozitele pe proprietăți sau alte taxe locale.

Anca Dumitrescu în 5 Octombrie 2012 | 5 | 3018 | Timp de citire: 2 min.

Ministerul Finantelor Publice a decis joi sa retraga proiectul prin care se prevedea majorarea taxelor si impozitelor locale cu rata medie a inflatiei din ultimii 3 ani, adica cu 16%. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Oportunitati pe piata imobiliara: Preturile caselor executate silit pornesc de la 25 mii de euro

Gestionează proprietățile deținute de companie și este interesat de piața imobiliară, inclusiv de posibilitățile de a cumpăra sau vinde.

Business24 în 4 Octombrie 2012 | 1156 | Timp de citire: 1 min.

Casele din jurul Capitalei se sunt evaluate la preturi foarte scazute in cadrul licitatiilor de executare silita, preturile pornind de la 25.000 de euro (fara TVA), conform datelor centralizate de Executari.COM, portal de anunturi privind executari silite judecatoresti. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum vom calcula in 2013 daunele de accidente

Acest departament este adesea responsabil de administrarea parcului auto al companiei și de gestionarea primelor etape în cazul unui incident, inclusiv interacțiunea cu asiguratorii. Informațiile despre noile proceduri sunt utile pentru eficiența internă.

Adevarul în 4 Octombrie 2012 | 1633 | Timp de citire: 1 min.

Victimele vor primi despagubiri de la propria companie de asigurari RCA sau CASCO, nu de la cea care asista soferul vinovat, arata un proiect normativ. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Arhivarea electronica a documentelor financiar-contabile, posibila in 2013?

Se ocupă de spațiul fizic necesar pentru arhivarea documentelor pe hârtie și este interesat de cum digitalizarea ar putea reduce aceste nevoi și costurile aferente.

Accace în 4 Octombrie 2012 | 10 | 11780 | Timp de citire: 3 min.

Ce i-ar scoate pe contabili dintre vrafurile de dosare in care sunt ingropati zilnic, ar reduce costurile companiilor si ar scurta timpul de lucru? Raspunsul este informatizarea completa a arhivelor. Consultantii Accace, unul dintre liderii din Europa Centrala si de Est in zona serviciilor de outsourcing si consultanta, analizeaza legislatia care permite arhivarea electronica a documentelor financiar-contabile. Citește articolul